Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:30:07 GMT

فدرر با پیروزی رولان گاروس را شروع کرد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۷۰۴۳

فدرر با پیروزی رولان گاروس را شروع کرد

تنیسور سوییسی در نخستین روز تنیس رولان گاروس توانست لورنزو سونگا را شکست دهد و به دور دوم صعود کند.

به گزارش ایسنا، تنیس رولان گاروس یکشنبه آغاز شد و در نخستین روز دومین گرند اسلم سال شگفتی رخ داد.

در بخش بانوان آنجلیک کربر برابر آناستازیا پوتاپووا قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. بانوی شماره ۵ جهان در حالی از دور نخست این رقابت‌ها کنار رفت که ست اول را ۶ بر ۴ واگذار کرد و در ست دوم ۶ بر ۲ مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاربینیه موگوروسا، مارتیچ، لارسن، وندروسووا، کوکووا و زیگموند با شکست حریفانشان به دور دوم صعود کردند.

در مهمترین بازی بخش مردان راجر فدرر به مصاف لورنزو سونگا رفت و با پیروزی ۳ بر صفر به دور بعد راه یافت. مرد شماره ۳ جهان در ست نخست ۶ بر ۲ پیروز شد. ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد. در ست سوم سونگا بازی بهتری به نمایش گذاشت و توانست در برخی از امتیاز ها از فدرر پیش بیفتد با این حال در این ست هم ۶ بر ۴ شکست خورد.

در دیگر دیدار مهم کی نیشیکوری با نتیجه ۳ بر صفر هالیس فرانسوی را شکست داد.

استفانوس سیتسیپاس توانست به راحتی مارترر آلمانی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. مرد شماره ۶ جهان دو ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد و در ست سوم ۷ بر ۶ برابر حریفش پیروز شد.

مارین چیلیچ، پوپیرین، رود، برتینی، دیمیتروف، اوته و دلین نیز با شکست حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راجر فدرر رولان گاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در دیدار حساس معوقه هفته هفدهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که پس از سه بازی نبردن و تنها کسب 2 امتیاز به شدت به امتیازات کامل این مسابقه نیاز داشت.

طلایی پوشان اصفهانی که با قهر هواداران‌شان مواجه شده‌اند، در حضور کم شور آنها نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتند، اما با شروع نیمه دوم حملات پردامنه‌ای را ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 70 موفق شدند با پنالتی شهریار مغانلو به گل برتری دست پیدا کنند.

اما نکته عجیب مسابقه این بود که برخلاف شعارهای حمایتی هواداران سپاهان در نیمه اول، با شروع نیمه دوم شعارهای زننده دیدار برابر نساجی مازندران بار دیگر تکرار شد. نوک پیکان این شعارها در ابتدا علیه سرمربی تیم بود و پس از گل شهریار مغانلو در حالی که سپاهان مدیرعامل ندارد، به سمت مدیرعامل نشانه گرفته شد.

سپاهان و هوادارانش روزهای سخت و پرتنشی را پشت سر می‌گذرانند، اما این پیروزی شاید به جامعه هوادارای این تیم و همینطور مجموعه باشگاه کمک کند تا با اتحاد بیشتر در 7 بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد