Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@21:51:25 GMT

تسلط ارتش سوریه بر شهرک «کفر نبوده»

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۷۰۷۱

تسلط ارتش سوریه بر شهرک «کفر نبوده»

به گزارش فارس، یگان‌های ارتش سوریه بعد از ظهر امروز (یکشنبه) پس از درگیری شدید با تروریست‌های مورد حمایت ترکیه از جمله «جبهة النصره» توانستند وارد شهرک «کفر نبوده» در شمال استان حماه و مشرف به استان ادلب شوند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با اعلام این خبر نوشت که در عملیات ارتش سوریه تعدادی از تروریست‌ها کشته و ماشین آلات نظامی و سکوهای پرتاب موشک آن‌ها منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع وابسته به معارضان نیز به روسیا الیوم گفت که از جنگنده‌های سوری از صبح امروز بیش از 40 مرتبه مواضع تروریست‌ها را بمباران کردند.

 

تسلط ارتش سوریه بر این شهرک راهبردی در حالی است که منابع معارضان سوری از ارسال حجم انبوه سلاح از سوی ترکیه به تروریست‌ها در روزهای گذشته خبر داده‌اند. ارتش سوریه این شهرک را روز چهارشنبه هفته گذشته به تروریست‌ها واگذار کرد اما از روز گذشته تجهیزات نظامی بسیاری برای آزادی این شهرک به منطقه گسیل شده کرده بود.

ارتش سوریه از ۱۶ اردیبهشت گذشته و در پی نقض چندین باره توافق «منطقه کاهش تنش» در استان ادلب و شمال حماه، عملیات هوایی و زمینی علیه تروریست‌ها را در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب آغاز کرده که بزرگترین عملیات ارتش سوریه از تابستان سال گذشته به این محسوب می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان و هلاکت دو تروریست

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان و هلاکت دو تروریست
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان