Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@09:08:27 GMT

گرانی در انتظار بازار موبایل

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۷۰۹۵

گرانی در انتظار بازار موبایل

خبرگزاری ایرنا: رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری و تلفن همراه گفت: بعضی شرکتهای واردکننده کالاهایشان را دپو کردند تا در این چند روز که سایت رجیستری بسته است، قیمت تلفن همراه‌ را در واحدای صنفی یا شبکه‌های مجازی بالا ببرند.

ابراهیم درستی با اشاره به فعال بودن سامانه رجیستری تلفن همراه فقط برای مسافران واقعی گفت: مسافران با ارائه کارت ملی و واریز عوارض گمرکی می‌توانند تلفن همراهشان را رجیستر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی واردکنندگان در قالب مسافر اقدام به ثبت تلفن همراه می‌کرده‌اند، افزود: مغازه‌های سطح شهر قاچاقچی نیستند بلکه باید قاچاق را در مبادی ورودی کنترل کرد.

درستی در اعتراض به رفتار برخی شرکت‌های واردکننده تلفن همراه گفت: در بعضی موارد سایت رجیستری یکی دو روز بسته می شد و واردکنندگان از این فرصت برای افزایش قیمت بازار هنگام توزیع سوء استفاده می‌کردند.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری و تلفن همراه افزود: بعضی شرکتهای واردکننده کالاهایشان را دپو کردند تا همین چند روز که سایت رجیستری بسته است قیمت تلفن همراه‌ را در واحدهای صنفی یا شبکه‌های مجازی بالا ببرند.

وی با تاکید اینکه این رفتار مصداق گران‌فروشی است، از رئیس سازمان حمایت خواست با متخلفانی که به حقوق مصرف‌کنندگان لطمه می‌زنند، بدون هیچ اغماضی برخورد کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: گرانی بازار موبایل قیمت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران