Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@12:13:44 GMT

بشار رسن با پرسپولیس تمدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۷۱۱۶

بشار رسن، هافبک تکنیکی و بازیسازی که برانکو ایوانکوویچ هم روی تمدید قراردادش اصرار دارد وقتی چند روز پیش و قبل از سفر به عراق بشار رسن به دفتر باشگاه و ملاقات ایرج عرب رفت اتفاق دیگری رخ داد. 

 

هافبک عراقی به قول خودش با دست خالی دفتر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و سپس استوری عجیبی گذاشت که بوی خداحافظی می‌داد!

 

در پی این ماجرا ایرج عرب هم مصاحبه کرد و از هواداران خواست احساسی عمل نکرده و در فضای مجازی قیمت بازیکنان را بی‌دلیل بالا نبرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش‌تر نیز حرف‌های مشابهی زده و مدعی شده بود قیمت وینفرد شفر سرمربی آلمانی را هواداران استقلال در فضای مجازی بیش از اندازه بالا بردند. 

 

در همین گیر و دار اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بشار رسن مبلغ 700 هزار دلار برای یک فصل از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده است. همچنین عنوان شد باشگاه پرسپولیس حاضر است فقط 400 هزار دلار به هافبک عراقی بپردازد و بشار رسن نیز 150 هزار دلار تخفیف داده و گفته است با کمتر از 550 هزار دلار برای یک فصل تمدید نخواهد کرد. 


بشار رسن به عراق رفت و دیروز اما از زبان یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس شنیدیم او با این تیم توافق کرده و حتی قرارداد داخلی نیز بسته است. 

گویا رقم قرارداد جدید 350 هزار دلار با آپشن قهرمانی است که این رقم نسبتاً معقولی برای بازیکن کلیدی پرسپولیس و مهره مورد اعتماد برانکو است. این خبر می‌تواند خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد که بالاخره باشگاه موفق شد ستاره عراقی خودش را با مبلغی نصف خواسته اولیه بشار رسن در این تیم نگه دارد. 

 

تجربه آسیایی بشار می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا کمک شایانی به پرسپولیس کند و برانکو هم روی همین اصل اصرار زیادی به حفظ هافبک عراقی داشت. 

 

در سیستم 2-4-4 لوزی برانکو، بشار رسن نقشی ویژه دارد و حالا خیال مرد کروات برای فصل آینده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا راحت‌تر می‌شود. بشار البته قرار است دوران نقاهت خود را در عراق (و شاید قطر) سپری کرده و سر وقت و به موقع به تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل پرسپولیس اضافه شود.

 

منبع: خبرورزشی

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت برای قهرمانی در این دوره از مسابقات به اوج حساسیت رسیده است و به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کند.

این دو تیم در حالی با یکدیگر در رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو، باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

یکی از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل به تمام می‌رسد، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی پوش و ۳۲ این تیم است. با توجه به عملکرد این بازیکن در این تیم و همچنین ملی‌پوش بودن او، به‌رغم مصدومیتش در بازی ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا، از همان روزهای نخست تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی مطالبه هواداران بوده است.

حالا این مدافع ملی‌پوش که رفته‌رفته آماده حضور در میادین می‌شود، با پیشنهاد ویژه و جالب توجهی از تبریز مواجه شده است. با توجه به اینکه قرارداد او با سرخ‌پوشان در پایان فصل به پایان خواهد رسید، این احتمال وجود دارد که این مدافع ملی‌پوش در فصل بعد از جمع سرخ‌پوشان جدا و راهی تبریز شود.

انتظار می‌رود که باشگاه پرسپولیس به منظور جلوگیری از جدایی این مهره‌ کلیدی هرچه زودتر شرایط را برای تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی آغاز کند. البته گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس هنوز مطالبات این بازیکن را از سال گذشته و همچنین فصل جاری پرداخت نکرده است!

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟