Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اعضای ارشد حماس از دعوت دبیرکل حزب‌الله برای گفت‌وگوی لبنانی-فلسطینی با هدف مقابله با معامله قرن و اسکان دائمی آوارگان استقبال و تأکید کرد، این مذاکره بهترین وسیله برای مقابله با موارد مذکور است.به گزارش بلاغ، «رأفت مرة» رئیس دایره اطلاع‌رسانی حماس در خارج از دعوت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله برای مذاکرات لبنانی-فلسطینی با هدف مقابله با «معامله قرن»، اسکان دائمی آوارگان و نیز تأکید بر حق بازگشت استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، مره در بیانیه‌ای اعلام کرد: دعوت نصرالله در زمان مناسب مطرح شد، گفت‌وگوی لبنانی-فلسطینی بهترین و قویترین وسیله برای مقابله با معامله قرن و پیامدهایش است خصوصا اینکه تلاش‌هایی در زمینه تحمیل اسکان آوارگان و کنار زدن حق بازگشت در جریان است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی شنبه (دیروز) خود اعلام کرد: همه ما سخنان مسئولان آمریکایی را در خصوص آغاز اجرای معامله قرن شنیدیم و گام اول که اعلام شده در نشست اقتصادی بحرین برداشته خواهد شد و پس از آن اقدامات بعدی نیز صورت خواهد گرفت.

سید حسن نصرالله همچنین از موضع واحد همه گروههای فلسطینی در تحریم نشست بحرین تمجید کرد و آن را یک موضع‌گیری واقعی دانست (جزئیات بیشتر).

دبیرکل حزب‌الله در ادامه خواستار برگزاری نشستی فوری میان گروه‌های فلسطینی و لبنانی در راستای مقابله با معامله قرن شد و گفت که برای این موضوع حتما نیاز نیست کنفرانس و امثال آن برگزار شود. 

معامله قرن یا توافق نهایی، طرحی به پیشنهاد دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت عربستان، برای پایان منازعه «اسرائیل» با فلسطین و مقدمه‌ای برای عادی‌سازی روابط عربی اسرائیلی است. در این طرح و مذاکرات بعدی، مسئله آوارگان با «وطن جایگزین» در خارج از فلسطین اشغالی حل و «حق بازگشت» آوارگان فلسطینی به کشورشان برای همیشه لغو می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تکابی ها از جمع خوانی قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن مؤمنین روزه دار در شهرستان تکاب قلب های خود را با آیات الهی گره زده و سعادت دنیا و آخرتشان را در تمسک به کلام دلنشین الهی می دانند.

امام جمعه تکاب گفت : ماه مبارک رمضان ماه انس با قرآن کریم است و قرآن کتابی است که انسان را دعوت به پاکی ها ، دعوت به محبت و مودت و دعوت صلح می کند.

حجت الاسلام مصطفی کوهی گفت : الحمد الله در این ماه مبارک فرصتی حاصل شده تا با برگزاری محافل جمع خوانی حضور مردم را در این جلسات شاهد باشیم و بهره گیری از خوان نعمت قرآنی را توشه دنیا و آخرتمان قرار دهیم.

مردم مؤمن و روزه دار تکاب نیز علت حضور پرشور خود در محافل قرآنی را تقویت معنویت در جامعه و تمسک به قرآن در بهره گیری از آن برای اداره زندگی خویش دانستند.

دیگر خبرها

  • مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها حرفی از آتش‌بس نمی‌زنند
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین
  • نارضایتی بیشتر صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو
  • درخواست سناتور آمریکایی برای مشروط کردن صادرات سلاح به تل آویو
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین به روایت منبع آگاه
  • روایت المیادین از جزئیات مذاکرات حماس و تل‌آویو
  • شرایط دشوار آوارگان فلسطینی 
  • استقبال تکابی ها از جمع خوانی قرآن کریم
  • بی‌تفاوتی مدعیان حقوق بشر، مصیبت جنایت صهیونیست‌ها را سنگین‌تر می‌کند
  • فراخوان شرکت در تجمع حمایت مردمی از غزه و فلسطین