Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@13:33:04 GMT

حزب‌الله: فشارها بر ایران به نتیجه نخواهد رسید

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۷۳۳۰

«سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت هدف از محاصره کینه‌توزانه و خبیث امروز بر مقاومت و جامعه آن، فشار بر تمام کسانی است که با مقاومت تعامل دارند تا در نهایت از حمایت از مقاومت دست بردارند اما نتیجه برعکس بوده و در جامعه مقاومت در سال ۲۰۱۹ بسیار قوی‌تر و بهتر از دو سال پیش ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام‌الحربی» شاخه لبنان، صفی‌الدین در ادامه گفت: «ایران کشور فقیری نیست بلکه کشوری غنی از نفت، ثروت‌ها، علم، امکانات، توانایی‌ها و جوانان است؛ ایران یکی از ثروتمند‌ترین کشورهای منطقه است اما محاصره شده تا تسلیم و تضعیف شود و  ملت ایران از جمهوری اسلامی خسته شوند و از مسئولان و علما بخواهند از مواضع و مسئولیت‌های خود کنار بروند اما این ابدا اتفاق نخواهد افتاد؛ به همین دلیل چند روز پیش دیدیم که دونالد ترامپ مواضع خود را تغییر داد و اصلاح کرد؛ اینها بر این دلالت دارد که دولت آمریکا در حیرت است و جمهوری اسلامی ایران به مسیر، گزینه‌ها و موضع خود خوب واقف است؛ تمام این نتایج و قدرتی که جمهوری اسلامی ایران به آن رسیده به برکت فرهنگش است.»

وی تأکید کرد: «از قدرت بسیاری برخورداریم و این از نعمت‌های خداوند است؛ نه جمهوری اسلامی ایران ضعیف است و نه مقاومت در لبنان، محور مقاومت در فلسطین، سوریه، عراق و یمن به هیچ وجه ضعیف نیست.»

صفی‌الدین در ادامه گفت: «امروز آمریکا، اسرائیل،‌ آل سعود و برخی از کشورهای غربی و (حوزه) خلیج (فارس) تمام کینه‌ها و توانایی‌های خود را برای تضعیف و ناچار کردن ما به عقب‌نشینی بسیج کرده‌اند اما به خواست خداوند این موضوع ابدا رخ نخواهد داد زیرا ما قدرتمندیم و این آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود هستند که از منطقه عقب‌نشینی خواهند کرد.»

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در پایان اعلام کرد، آزادسازی جنوب لبنان در ۲۵ می ۲۰۰۰ نشان داد که وعده خداوند حتمی است و این وعده می‌تواند در زمان دیگری در آینده نیز محقق شود.

در ۲۵ ماه مه سال ۲۰۰۰ میلادی (۴ خرداد ۱۳۷۹)، رژیم صهیونیستی پس از ۱۸ سال مقاومت مردم لبنان، مجبور به عقب نشینی از جنوب این کشور شد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران حزب الله آمریکا مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم