Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@15:20:16 GMT

بازداشت شهروند سعودی در لبنان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۷۳۳۹

بازداشت شهروند سعودی در لبنان

نیروهای امنیتی فرودگاه بیروت روز یکشنبه یک شهروند سعودی را با 10 کیلوگرم قرص های روان گردان دستگیر کردند.

به گزارش شبکه خبری رسیا الیوم، نیروهای امنیتی فرودگاه بیروت «ح. الرویلی» تبعه عربستان را که قصد داشت به شهر شارجه امارات متحده عربی سفر کند با 10 کیلوگرم قرص روانگردان کپتاگون دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، عملیات دستگیری این قاچاقچی عربستانی با همکاری نیروهای امنیتی فرودگاه و نهادهای اطلاعاتی ارتش لبنان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهادهای امنیتی لبنان پیش از این نیز شماری از اتباع سعودی را به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر کرده بودند.

دادگاه جنایی لبنان چند ماه پیش «عبدالمحسن بن ولید آل سعود» شاهزاده سعودی را به اتهام قاچاق مواد مخدر به 10 سال زندان محکوم کرد.

"عبدالمحسن بن ولید آل سعود" فرزند نوه مؤسس خاندان سعودی است. وی برادر زاده امیر حائل و عضو کمیته بیعت "سعود بن عبدالمحسن بن عبدالعزیز" است.

وی در فرودگاه رفیق حریری بیروت با هواپیمای شخصی خود قصد پرواز به حجاز داشت که دستگیر شد.

در سال 2018، حدود 83 میلیون قرص روانگردان کپتاگون در عربستان سعودی کشف و ضبط شده است. همچنین 28 تن حشیش و 90 کیلوگرم هروئین از دیگر موارد ضبط شده در عربستان است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لبنان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان

ستاره تیم فوتبال انصر عربستان به دنبال جدایی از این تیم است.
 
 بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان بعد از جام جهانی ۲۰۲۲، در تابستان گذشته ستاره‌های مطرح دنیا با عقد قرارداد‌های سنگین راهی فوتبال عربستان شدند.
 
یکی از این بازیکن آیمریک لاپورت مدافع سابق منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا بود که بعد از فتح سه‌گانه با سیتیزن‌ها راهی عربستان شد و به تیم النصر پیوست. این در حالیست که حالا خبر رسیده این بازیکن به فکر ترک این کشور است.
 
با تایید بسیاری از رسانه‌های مطرح اسپانیایی مدافع تیم ملی اسپانیا در تلاش است تا در تابستان از النصر جدا شود و راهی کشور خود شود. گفتنی است مدیران النصر به دنبال حفظ او هستند، اما در صورت جدایی وی آنها به سراغ خیمنز مدافع تیم اتلتیکو مادرید خواهند رفت.

منبع: ایرنا

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • پروژه پر سروصدای «نئوم» عربستان سعودی آب رفت!
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • پروژه «خط» عربستان سعودی در حال سقوط
  • شوک رونالدو به فوتبال عربستان