Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@13:12:10 GMT

این زن دور دنیا را با عکس همسرش سفر می‌کند +تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۷۳۴۰

این زن دور دنیا را با عکس همسرش سفر می‌کند +تصاویر

میشل بورک، یک زن استرالیایی که اهل ملبورن است، عکس همسرش، پائول، را به اندازه یک انسان واقعی روی مقوا چاپ کرد و برید تا او را همراه خود به نقاط مختلف جهان ببرد.

میشل و پائول ۲۵ سال با عشق بایکدیگر زندگی کردند و آرزو داشتند که دور دنیا سفر کنند. اما پائول سال ۲۰۱۶ در سن ۶۱ سالگی از دنیا رفت، قبل از این که با همسرش به آرزویشان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا، میشل در سن ۵۸ سالگی، عکسی از همسرش را که در مراسم عروسی‌شان و در سن ۳۴ سالگی از او گرفته شده بود، در سایز یک انسان واقعی، با خود به نقاط مختلف جهان می‌برد.

او تاکنون توانسته با عکس همسرش از مکان‌های پرطرفداری مانند برج ایفل، استون هنج، کاخ باکینگهام و گراند کانیون (دره بزرگی در امتداد رود کلرادو در ایالت آریزونا- آمریکا) دیدن کند.

میشل با اشاره به این که قبل از فوت همسرش به او قول داد با هم دور دنیا را بگردند، درباره این موضوع گفت: پائول پرسید: «اگر من نباشم چه می‌کنی؟»، به او گفتم که هرجا بروم، عکست را با خودم می‌برم.

او درباره آغاز برنامه سفرش گفت: ۱۲ ماه بعد از مرگ پائول با عکسش همراه با یک تور به لس‌آنجلس و سانفرانسیسکو رفتم و سپس تصمیمم را گرفتم و به پاریس، لندن، ادینبورگ، ولز، دوبلین و سامرست سفر کردم.

در ادامه عکس‌هایی از سفر این زوج را مشاهده می‌کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سفر استرالیا سفر دور دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پس از آغاز تحقیقات قضایی درباره فساد مالی همسرش اعلام کرد که استعفا از مقامش را بررسی می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سانچز چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باید در مورد ادامه فعالیت به عنوان رئیس دولت یا کناره‌گیری از این مقام افتخارآمیز فکر کنیم.

وی افزود که روز دوشنبه تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد و تا آن زمان فعالیت‌های دولتی و عمومی خود را تعلیق می‌کند.

دادگاهی در مادرید روز چهارشنبه اعلام کرد که در پی شکایت گروه ضدفساد «مانوس لیمپیاس» (دست‌های تمیز) تحقیقاتی را درباره فساد مالی «بگونا گومز» همسر نخست وزیر اسپانیا آغاز کرده است.

تارنمای خبری «ال کنفیدنسیال» چهارشنبه گزارش داد، گومز متهم است که با چند شرکت خصوصی که کمک کالی یا قرارداد دولتی دریافت کرده‌اند، ارتباطاتی دارد و تحقیقات مشخصا به ارتباط او با شرکت گردشگری «گلوبالیا» مربوط می‌شود. گلوبالیا مالک شرکت «ایر اروپا» سومین خط هواپیمایی اسپانیاست.

سانچز اتهام فساد علیه همسر خود را رد کرد و گفت که شکایت مانوس لیمپیاس بخشی از کارزار رسانه‌های «فوق محافظه‌کار» اپوزیسیون راست افراطی و محافظه‌کار برای «آزار و اذیت» همسرش است.

وی تاکید کرد: من ساده‌لوح نیستم. می‌دانم که اتهامات آنها علیه بگونا بخاطر این نیست که او کاری غیرقانونی انجام داده است، بلکه بدلیل این است که او همسر من است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روایت قرائتی از شکایت همسرش به رهبری
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش (فیلم)
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • وقتی فناوری خاطرات را زنده می‌کند