Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رشت گفت: راه‌های مختلفی برای انتقال میزان رشادت‌های رزمندگان به نسل‌های بعد وجود دارد که یکی از موثرترین آنها احداث موزه دفاع مقدس است. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در آئین کلنگ زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به اینکه جنگ 8 ساله موجب اقتدار و عزت ملت ایران شد اظهار داشت: عزت امروز ملت ایران برگرفته از رشادت‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: حماسه دفاع مقدس در سایه اراده‌ها، اتحاد ملت و وحدت بین دلاور مردان جبهه‌های جنگ شکل گرفت و هر قدر از تاریخ انقلاب اسلامی می‌گذرد موفقیت‌های کسب شده در دوران جنگ بیشتر نمایان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ 8 ساله بیش از آن که جنگ بمب و موشک باشد، جنگ بین اراده‌ها بود، خاطرنشان کرد: اراده قوی مردم و جوانان ما جنگ نابرابر با تمام قدرت‌های سلطه گر را به چالش کشاند و و موجب شد که معادلات دنیا به نفع ایران تغییر کند. 

احداث موزه دفاع مقدس گیلان وارد فاز عملیاتی شدسمنان| درس‌های دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل شودطرح نقش برجسته دباغ در باغ موزه دفاع مقدس همدان رونمایی شد+ تصاویر

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه احتمال جنگ با ایران در دنیای امروز در حد صفر است، تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی در سایه ایمان و اراده خالصانه ملت کسب شده است و این امر باید به نسل معاصر و آینده نیز انتقال داده شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه یکی از بهترین ابزارها برای نشان دادن رشادت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده موزه دفاع مقدس است افزود: احداث موزه دفاع مقدس باعث انتقال افتخارات، اراده‌ها، ایمان و خلوص رزمندگان به آیندگان می‌شود.

امام جمعه رشت بیان کرد: راه‌های مختلفی برای نشان دادن و انتقال زحمات و تلاش‌ها و ایثار رزمندگان دفاع مقدس به نسل‌های آینده وجود دارد که یکی از موثرترین آنها احداث موزه دفاع مقدس است تا آیندگان بدانند که عزت این کشور چگونه کسب شده است.

انتهای پیام/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند

صالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد.

وی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال درختان مذکور که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابه جایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086577

دیگر خبرها

  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی