Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@08:27:17 GMT

دستگیری 5 قاچاقچی مواد مخدر در گرمسار

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۷۴۰۰

ساعت 24- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمسار گفت: پنج قاچاقچی مواد مخدر در حال انتقال محموله ۳۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر به استان‌های شمالی کشور، در شهرستان گرمسار دستگیر شدند.

افشین داش محمدی عصر یکشنبه با اشاره به گزارش های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در مورد اعضای یک باند قاچاق، به خبرنگاران اظهارداشت: سوداگران با استفاده از چند دستگاه خودروی سواری در استان سیستان و بلوچستان و مسیرهای قم و سمنان در حال انتقال محموله مواد مخدر به استان‌های شمالی کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعدادی تیم عملیاتی از ماموران استان خراسان رضوی به این استان روز ۲۶ اردیبهشت گذشته عزیمت کردند، ادامه داد: این تیم همراه تیم های عملیاتی مبارزه با موادمخدر استان سمنان و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمسار در یک عملیات مشترک محور قم- گرمسار- سمنان را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمسار بیان کرد: در ادامه خودروی اسکورت پژو ۴۰۵ با فاصله ۱۰ کیلومتر پشت سر خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر با سه نفر سرنشین در مسیر سمنان شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضایی، ماموران به تعقیب این 2 خودرو پرداختند.

وی با اشاره به شناسایی محل اختفا مواد مخدر و اعزام ماموران به محل ، تصریح کرد: 2 نفر از متهمان که به عنوان نگهبان مواد مخدر در آن جا حضور داشتند با مشاهده ماموران از محل متواری شدند.

داش محمدی با بیان این که ماموران به صورت پیاده به تعقیب متهمان پرداختند، خاطرنشان کرد: یکی از متهمان پس از حدود یک کیلومتر تعقیب دستگیر شد و نفر دوم نیز در عملیات تعقیب و گریز به دام افتاد.

وی گفت: ۲۴۴ کیلوگرم تریاک و ۵۶ کیلوگرم حشیش با لفافه در بازرسی از خانه متروکه کشف شد.

وی با اشاره به کشف یک مخزن دودزا حاوی گازوئیل در کنار بسته‌های مواد مخدر، یادآور شد: خودروی پژو ۴۰۵ که به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر بود، در کیلومتر ۱۰ محور ایوانکی-تهران متوقف و راننده و سرنشینان دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمسار افزود: متهمان همراه مواد مخدر کشف شده و خودروی توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر گرمسار تحویل داده شدند.

به گزارش ایرنا، حدود سه هزار و 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر با گذشت حدود 2 ماه از سال 98 در استان سمنان کشف شد.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران