Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@07:05:22 GMT

دی لیخت: نمی دانم مقصد بعدی ام کجا خواهد بود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۷۴۶۳

دی لیخت: نمی دانم مقصد بعدی ام کجا خواهد بود

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی و 19 ساله آژاکس، در مورد مقصد بعدی خود ابهام آمیز صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فوق العاده ماتیاس دی لیخت در فصل گذشته باعث شده برخی از تیم های بزرگ اروپایی به دنبال این مدافع جوان هلندی باشند. در ابتدا اخبار حاکی از نهایی شدن قرارداد وی با بارسلونا بود و دیروز شایعاتی مبنی بر احتمال حضور ماتیاس دی لیخت در منچستریونایتد مطرح شد، اما خود او تاکید کرد فعلا روی بازی های ملی تمرکز دارد و هنوز نمی داند مقصد بعدی اش کجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ماتیاس دی لیخت گفت: "آینده خودم را کجا می بینم؟ در اسپانیا و انگلیس رقابت های لیگ بزرگ و برجسته است اما فوتبال تنها مختص به این دو کشور نیست. من هیچ چیز در مورد آینده خود نمی دانم، بنابراین خودتان در آینده خواهید دید که اتفاقات چگونه رقم خواهد خورد. در ابتدا من باید دو بازی انجام دهم و پس از آن خواهید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

البته چند تیم برای جذب من ابراز علاقه کرده اند اما نمی خواهم نام تیم هایی را که به دنبالم هستند را اعلام کنم. آنچه می توانم بگویم در حال حاضر این است که تمام تمرکزم را روی بازی های تیم ملی هلند خواهم گذشت و بعد از اتمام بازی های ملی خواهم دید که در آینده چه اتفاقاتی رقم می خورد."

آژاکس نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر ، باشگاه آلومینیوم نسبت به اخراج نشدن میلاد فخرالدینی مدافع استقلال اعتراض های زیادی انجام داد.

اراکی‌ها در این خصوص بیانیه‌ای را صادر کردند و در آن خواهان محرومیت میلاد فخرالدینی از بازی بعدی تیم خودش شدند. باشگاه آلومینیوم اعلام کرده بود که با وجود اخراج نشدن این مدافع راست باتجربه در زمین بازی اما باید قانون اجرا شود و او بازی بعدی تیمش را غایب باشد!

با وجود این مسائل اما فخرالدینی در تمرینات استقلال حضوری فعال دارد و خودش را برای مسابقه با شمس‌آذر در روز جمعه آماده می‌کند.

مدافع باتجربه استقلالی‌ها در تمرین امروز هم توجهی به شایعات روزهای گذشته درباره خودش نداشت و کارش را جلو برد تا بتواند آمادگی مناسبی در بازی حساس روز جمعه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اوزیل: می‌خواهم روی فرم بمانم نه اینکه بدنساز بشوم!‏
  • علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده
  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ