Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ورود گردشگران به منطقه تنگه واشی فیروزکوه تا 15 خرداد امسال جلوگیری می‌شود.به گزارش بلاغ،مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ناپایداری جوی و احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب برای حفظ جان مردم از ورود گردشگران به منطقه گردشگری ـ تفریحی تنگه واشی این شهرستان جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نبود فضای کافی پارکینگ، خطرناک بودن منطقه در شرایط بحران و بروز حوادث طبیعی مثل سیلاب ازجمله معضلاتی است که اهمیت ایجاد زیرساخت‌های مناسب و ساماندهی این منطقه را دوچندان می‌کند.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: فراهم کردن فضای مناسب برای انتقال گردشگران در مواقع بحرانی ضروری است و تا این امکان قبل از بروز حوادث غیرمترقبه ایجاد نشود از ورود گردشگران تا 15 خرداد جلوگیری می‌شود.

به گزارش فارس، منطقه گردشگری تنگه واشی در 125کیلومتری تهران و 17 کیلومتری شهر فیروزکوه واقع‌شده است و سالانه میزبان گردشگران بسیاری از خارج و داخل کشور است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴ میلیون گردشگر به گیلان

ولی جهانی با اشاره به اجرای طرح‌های معنوی در اماکن گردشگری گیلان در ماه مبارک رمضان افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تا کنون ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر وارد گیلان شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اشاره به ورود ۹۰۰ هزار خودرو از بتدای تعطیلات نوروز به گیلان گفت: از ۲۴ اسفند تا کنون ۶ میلیون نفر شب در گیلان اقامت کرده اند که نسبت به سال قبل به دلیل سرمای هوا و بارندگی‌ها کمی کاهش داشته است.

 

وی با اشاره به استقبال گردشگران خارجی در نوروز امسال از طبیعت زیبای گیلان بیان کرد: در این مدت ۳۰۰ گردشگر از اتباع آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصر، چین و عراق نیز به گیلان سفر کرده اند. 

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اشاره به استقبال گردشگران از موزه‌های تاریخی استان، تصریح کرد: تا کنون ۳۰۰ هزار نفر از موزه‌های گیلان به ویژه قلعه رودخان، ماسوله و موزه میراث روستایی استان دیدن کرده اند.
گیلان ۳ هزار و ۶۰۰ هتل، اماکن بومگردی و اقامتی دارد که ۷۷ درصد از تخت‌های استان در اشغال گردشگران است. 
اجرای طرح افطار تا سحر از ویژه برنامه‌های گردشگری گیلان در ماه رمضان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری ورود گردشگران نوروزی به سردشت
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد
  • ورود روزانه حدود ۷۴ هزار گردشگر به قشم
  • دره‌ای حیرت انگیز با تصاویر رویایی/ به صحنه هنرنمایی طبیعت برویم
  • دربند صحنه مملو از گردشگران نوروزی است
  • ورود بیش از ۴ میلیون گردشگر به گیلان
  • حذف و رفع خلاف ۱۵۰۰ متر مربع اضافه طبقات ساختمان‌های منطقه ۱۹
  • آب این سد رهاسازی می شود | مردم و گردشگران از ورود به مسیل ها خودداری کنند