Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ انوشیروان محسنی بند پی گفت: انتخابات  تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود است و باید بتوانیم تمامی شرایطی را که قانون اساسی به آن تصریح کرده و با تبعیت از فرامین رهبری زمینه های حضور مردم در انتخابات را فراهم کنیم وآمریکا از بدو پیروزی انقلاب و انواع و اقسام تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال کرده اما ملت سزبلند ایران با اتکا به ارزش های اسلامی و رهنمودهای ولی فقیه توطئه ها را خنثی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندپی در ادامه با اشاره به اینکه سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان ری باید بعنوان نماینده عالی دولت رعایت اعتدال و پرهیز از مناقشات سیاسی را در اولویت کارهای خود قرار دهد گفت: خود را مقید به برنامه محوری می دانم و این انتظار را از سرپرست جدید فرمانداری  ری و همه فرمانداران استان دارم و رصد و پایش آسیب های اجتماعی، تقویت نهادهای مدنی، برنامه محوری، بهبود وضعیت معیشتی مردم، تلاش برای ارتقای سطح رفاه، تکریم مردم و در میان مردم حضور داشتن باید در راس اولویت های فرمانداران استان قرار گیرد.

او گفت: ظرفیت های صنعتی ری با داشتن 23هزار صنایع خرد کوچک و متوسط در استان منحصر بفرد است و با دریافت عوارض می توان شاهد توسعه ری باشیم و توسعه توریسم فرهنگی و مذهبی با وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرستان ری باید در حوزه اقدام و عمل مدنظر سرپرست جدید فرمانداری ری قرار گیرد.

در ادامه این مراسم اسماعیلی راد سرپرست جدید فرمانداری ویژه ری گفت: امسال سال رونق تولید است و دلیل این نامگذاری شرایط سختی است که در آن قرار گرفته ایم که از سوی استکبار به ملت ایران تحمیل شده است و امیدوارم با استفاده از ظرفیت بالای منابع انسانی در کشور و برنامه محوری زمینه رشد و توسعه شهرستان ری را فراهم کنیم و در شرایط تحریم فعلی هم بالای 60 درصد تولید داخلی داریم و از خیلی از کشورها جلوتر هستیم.

او افزود : مهم تر از شرایط اقتصادی وجود امنیت پایدار در کشور است که در منطقه بی ثبات خاورمیانه که امنیت حداقلی وجود دارد اما این نعمت در کشور بصورت پایدار وجود دارد وامیدوارم بعنوان مدیری عملیاتی و بعنوان کسی که کارمند استانداری تهران صرفا با ارائه رزومه شغلی توانستم اعتماد استاندار تهران را برای تصدی این مسئولیت جلب کنم در سایه تلاش همکاران مسیر را برای ارائه برنامه مدون و توسعه ری طی کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی انتخابات ایران معارفه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد

فریبرز عباسی، مجری طرح توسعه سامانه نوین آبیاری گفت:  بیش از ۹۰درصد طرح های توسعه سامانه های نوین آبیاری توسط مردم و بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.   به گفته او، وزارت جهادکشاورزی به عنوان نماینده دولت و حاکمیت با برنامه‌ریزی، سیاست گذاری و نظارت بر اجرا نقش ۱۰ درصدی را در این میان ایفا می کند.   عباسی ادامه داد: طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری از اوایل دهه ۷۰ در کشور شروع شد و همواره در اسناد بالادستی و برنامه‌های توسعه‌ ای کشور مانند برنامه اقتصاد مقاومتی از  طرح‌های محوری وزات جهاد کشاورزی بوده و در سراسر کشور اجرا شده است.   مجری طرح توسعه سامانه نوین آبیاری ادامه داد:  با توجه  به نحوه مدیریت و بهره‌برداری از طرح توسعه سامانه ها تا ۴۰درصد در افزایش تولید اثرگذار است.   به گفته او، تاکنون حدود ۳ میلیون هکتار توسعه انواع سامانه های نوین آبیاری در کشور داشته ایم که حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از آن بر عهده مردم است.    مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری گفت: از ۳ میلیون هکتار توسعه انواع سامانه های نوین آبیاری حدود ۳۰۰هزار هکتار به دلیل اثربخشی طرح ۱۰۰درصد با مشارکت مالی مردم بوده است. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد