Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رویکرد امر به معروف مسؤولان یک اقدام ریشه‌ای برای اصلاح آسیب ها و ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور است.به گزارش بلاغ،حسن غفوری فرد رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازدیداز غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر نمایشگاه بین‌المللی قرآن ضمن تقدیر از حرکت جدید آغاز شده در ستاد امر به معروف گفت: بنده طی چند ماه اخیر در جریان رویکردها و اقدامات جدید در ستاد امر به معروف بوده ام و این حرکت جدید را بسیار مبارک می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: رویکرد امر به معروف مسؤولان یک اقدام ریشه‌ای برای اصلاح آسیب ها و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در کشور است.
رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهمیت نقد اجتماعی سازنده و رصد مداوم فعالیت نهادها و مسئولان اظهار داشت: مسئله نقد و نقدپذیری در کشور ما موضوعی است که در نگاه اول مورد تایید همه مسئولان قرار می‌گیرد اما آنگاه که وارد میدان عمل می شوید و به خطا و کاستی‌ها اعتراض می‌کنید آن وقت است که اصل مخالفان یکی از پس دیگری خود را نشان می دهند.

وی با تأکید بر این افزود: رویکرد جدید ستاد امر به معروف در امر و نهی به مسئولان برآمده از قانون اساسی کشور و مورد تأیید مقام معظم رهبری است اما مسیری پرپیچ و خم است و باید با مجاهدت فراوان نیروهای جوان ستاد پیگیری شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدرضا باقری، معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور روز گذشته در نشست کمیته اقتصادی فرهنگی استان که در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تمامی استان های کشور موظف به تهیه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی شدند.

وی افزود: ۱۴ استان در عرض ۲ سال گذشته از این برش رونمایی کردند و انتظار داریم قزوین هم بتواند به عنوان استان پانزدهم در این ترکیب قرار بگیرد که در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

باقری در مورد این طرح، توضیح داد: چشم اندازهای فرهنگی، هنری و حتی اجتماعی قزوین در یک افق پنج ساله در برش استانی دیده می شود.

معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ادامه داد: در واقع برش استانی، برنامه و طرح دستگاه ها و بخش مردمی استان است که ذیل مسایل اولویت دار تصویب شده در هر استان طراحی می شود و با یک مدیریت پنج ساله، فارغ از آمد و رفت مدیران و دولت ها باید در ۲ شورای مهم فرهنگ عمومی و شورای برنامه ریزی استان پیگیری شود.

گفتنی است، طرح برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی از ابتدای سال ۱۴۰۰ در کشور آغاز و امسال شاهد سومین سال تدوین و اجرایی شدن آن در برخی استان ها هستیم و قزوین نیز در مرحله تدوین این برش قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896250

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود