Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی به مناسبت سوم خرداد در جمع روزه داران مهدیشهر اظهار کرد:شهدا زنده و ناظر به رفتار واعمال همه ما انسان‌ها هستند و وظیفه ماست که اجازه ندهیم خون پاک آن‌ها پایمال نشود.
وی در ادامه گفت: در مجموع برای هر کرسی مدیریتی در این کشور ۸۰ شهید اهدا نمودیم ودر این مقطع مهم از تاریخ انقلاب تدبیر وپیگیری امور مردم بسیار مهم می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرتیپ اسماعیلی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه زبانزد است، ما با وجود سامانه‌ای پدافند به نقطه‌ای رسیده ایم که تحت وزیر کانادا بیان می‌کند آسمان ایران امن‌ترین آسمان است. هم در هوا، هم در دریا وهم در خاک به رتبه‌ای رسیده ایم که هیچ پرنده‌ای جرات حضور را ندارد؛ وهمه این توانمندی‌ها به برکت خون‌های شهدا وجوانان ارزشمند این کشور می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: در ۴۰ سال تاریخ انقلاب اسلامی آمریکا همواره دشمن این مردم بوده است، چون که ویژگی او چپاول و تصرف است او در هر کشور حضور پیدا کرد منابع خودش را ترجیح داد؛ دولت‌ها را کنار زد و دنبال منافع خودش بود. این دشمن از اول انقلاب با تحریم، تهدید، ترور و... خباثت خودش را نسبت به مردم ایران نشان داده است؛ بنابراین با چنین دشمنی هرگز نمی‌شود مذاکره کرد.
مشاور و دستیار فرماندهی کل ارتش افزود: نیروی مسلح ایران اهل عمل است، پس از هیچ دشمنی واهمه‌ای ندارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رژه نیرو‌های مسلح از ساعت ۸ صبح در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان آغاز شد.
نیرو‌های مسلح با برگزاری مراسم سان و رژه، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
این آیین با سخنرانی استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان و حضور برخی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
استاندار کردستان گفت: امروز در همه جای دنیا سخن از توانمندی، شجاعت و شهامت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده که مرهون هدایت رهبر معظم انقلاب است.
اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: نظام اسلامی براساس فرامین رهبر انقلاب، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.
زارعی کوشا تاکید کرد: پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد.
از ۲۱ فروردین و شهادت سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • اقدام بلاتأمل جمهوری اسلامی در صورت خطای دشمن
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان