Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان قزوین با اشاره به لزوم معرفی شخصیت و سیره امام رضا(ع) به زائرین این امام بزرگوار گفت: معرفت و شناخت امام رضا(ع) زمینه ساز اتصال به نورانیت وجود ایشان و تنها راه دستیابی به سرچشمه نورانی حق است. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر امروز در جمع مسئولین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین با تشکر از فعالیت های انجام شده در این دفتر در استان قزوین گفت: خبرهای خوشحال کننده ای از دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین در این مدت منتشرشده است و خرسندیم که تعدادی از همشهریان کم برخوردار ما به کمک این دفتر به زیارت امام رضا(ع) مشرف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوشبختانه دفتر نماینگی آستان قدس رضوی در استان قزوین در کنار برگزاری برنامه های زیارتی به دنبال معرفی سیره و شخصیت امام رضا(ع) نیز بوده است چرا که بدون شناخت و معرفی واقعی حضرت قطعا زیارت نمی تواند تاثیر زیادی بر انسان داشته باشد.

امام جمعه قزوین افزود: باید در مسیر شناسایی سیره امام رضا(ع) به زائرین تلاش شود تا در کنار زیارت فرهنگ رضوی و نور وجود ایشان به زائرین و مردم ارائه گردد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان راوایاتی خاطرنشان کرد: این که امروز می‌گوییم زیارت بدون معرفت واقعا نمی‌تواند تاثیر گذار باشد حرف ما نیست بلکه شواهد تاریخی این را نشان میدهد، چرا که در تاریخ اسلام می‌بینیم مخالفان پیامبر و کسانی که با ایشان به جنگ ایستادند همان کسانی بودند که ایشان را ملاقات کرده بودند.

نهمین جشنواره کتاب و کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شودحرم منور رضوی مهیای حضور میلیونی زائران در شب قدر؛ پرچم عزا بر فراز گنبد رضوی برافراشته شدمراسم شب‌های قدر ویژه زائران خارجی حرم مطهر رضوی تشریح شد

آیت الله عابدینی گفت: این ملاقات اگرچه برای بسیاری از مخالفین پیامبر بارها اتفاق افتاده بود اما چون بدون معرفت و شناخت کافی بود نتوانست تاثیری در رفتار این افراد داشته باشد و نهایتا آن چنان که میدانید در خطبه غدیر مقابل پیامبر ایستادند و از فرمایش ایشان سرپیچی کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دفتر آستان قدس رضوی در استان قزوین به معنای واقعی کلمه خادم زائرین است و تلاش کرده تا در کنار فراهم کردن زمینه زیارت زمینه معرفت را نیز برای مردم فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: معارف حضرت امام رضا(ع) فراتر از چیزی است که انسان بتواند ادعا کند به آن دست یافته اما همین که بخشی از این معارف آموخته شود و به دیگران نیز بیان شود قابل تقدیر است.

آیت الله عابدینی در پایان سخنان خود گفت: افتخار امروز ما در قزوین میزبانی پسر امام رضا(ع) است و پس از آن مفتخریم که ایرانی هستیم و به وسیله و مدد امام رضا(ع) شیعه شده ایم.

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد

در پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی که در سالن سینما اشراق برگزار شد؛ محفل شعر کودک و نوجوان رضوی، شعرخوانی شاعران عرصه ادبیات کودک و نوجوان کشوری و استان قم و نقد و بررسی مجموعه شعر رضوی امام رضای مهربان (با موضوع امام رضا علیه السلام) و آمدی در شهر ما گل کاشتی (با موضوع حضرت معصومه سلام الله علیها) از مهمترین برنامه‌های این جشنواره ملی بود.

در این جشنواره از شاعر پیشکسوت شعر کودک رضوی محمد کاظم مزینانی نیز تقدیر شد.

در پایان این مراسم از شاعران برتر کشوری و استانی تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • پونه زار آبشاری سرچشمه گرفته از دل زاگرس
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد