Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در ورامین اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از ابتکارات ارزشمند و تاریخی امام راحل است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز قدس در استان تهران افزود: روز قدس، روز فریاد خواهی ملت‌های مسلمان بر علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس است و این پیام را به همه جهان می‌رساند که آرمان آزادسازی قدس شریف یک آرمان جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسرائیل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

محمودی اضافه کرد: دشمن می کوشد تا آرمان فلسطین و قدس شریف به فراموشی سپرده شود و در این میان باید با برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، توطئه‌های دشمن نقش بر آب گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران متذکر شد: قطعاً دشمنان انقلاب اسلامی و رسانه‌های جهان منتظر هستند تا ببینند که میزان حضور مردم ایران در راهپیمایی روز جهان قدس به چه میزان است.

وی بیان داشت: ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرستان ورامین تشکیل شده و برنامه‌های ویژه ای را برای بزرگداشت این روز بزرگ در دیار ۱۵ خرداد پیش بینی کرده است.

محمودی در ادامه افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس، روز جمعه ۱۰ خردادماه در سه نقطه ورامین، جوادآباد و خیرآباد به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: سردار حسن زاده فرماندهی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین خواهد بود.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس متذکر شد: مقرر شد با توجه به گرمای هوا و لزوم رعایت حال روزه داران، مسیر راهپیمایی در ورامین از میدان امام حسین (ع) به سوی میدان امام خمینی (ره) و سپس مسجد صاحب الزمان (عج) باشد.

محمودی ادامه داد: همچنین قرار است با هماهنگی و اطلاع رسانی اداره تبلیغات اسلامی، ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات برای تبیین اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس از فرصت شب‌های قدر بهره گیرند.

محمودی گفت: نصب بنرهای ویژه روز قدس در سطح شهر توسط شهرداری، درج مطالبی پیرامون روز جهانی قدس در سربرگ مکاتبات اداری، ارسال پیامک و اطلاع رسانی توسط تمامی ادارات و نهادها، صدور بیانیه‌های فراخوان دانشجویی از جمله برنامه‌های روز جهانی قدس در شهرستان ورامین است.
 

کد خبر 4626894

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران

به گزارش همشهری آنلاین؛ کم کم به شب های قدر نزدیک می شویم. ایامی که نوای الغوث الغوث روزه داران در جای جای شهر طنین انداز می شود. بنا به گفته های محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچون سالهای گذشته امسال هم مراسم شب های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان) در گلزار شهدا برگزار می شود.

همچنین درهای اصلی بهشت زهرا باز خواهند بود و شهروندان می توانند این مراسم را در قطعات عمومی و کتار مزار عزیزان سفر کرده خود برگزار کنند.

کد خبر 840982 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران سازمان‌ بهشت‌ زهرا شب قدر

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر لرستان برگزار می شود
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه در لرستان برگزار می‌شود
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس