Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@14:07:28 GMT

نرخ گوشت گوسفندی وارداتی با بسته بندی شرکتی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۰۰۵

نرخ گوشت گوسفندی وارداتی با بسته بندی شرکتی

انواع گوشت گوسفندی وارداتی با بسته بندی شرکتی در میادین میوه و تره بار به شرح زیر است: 

          .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید

ورود واگن‌های وارداتی از چین به تهران همچنان با اما و اگر روبرو است و این در حالی است با گذشته فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مشکل از سوی وزارت کشور حل نشده است و بنا بر گفته رئیس شورای شهر تهران با این شرایط مشکل مردم در حوزه حمل و نقل باقی خواهند ماند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سال گذشته علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران به همراه هیئت همراه به چین، قراردادهایی در حوزه حمل و نقل عمومی منعقد شد. این قراردادها شامل اتوبوس برقی، تاکسی برقی، موتورسیکلت برقی و واگن مترو بود. هم‌اکنون با پیگیری‌های مستمر شهرداری تهران، زمان ورود واگن‌های مترو به پایتخت به 14 ماه کاهش یافته است.

در پی این موضوع، اعضای شورای شهر تهران در جلسه شورا از اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری تهران و همراهی دولت ابراز قدردانی و تشکر کردند.

اما این پایان ماجرا نبود چرا که مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در نخستین جلسه شورای شهر تهران در سال 1403 به مشکل‌سازی برای ورود واگن‌های چینی به تهران اشاره کرد و گفت: در این ارتباط مشکلی از طرف وزارت کشور ایجاد شده است که امیدواریم با ورود وزیر کشور شاهد ورود نخستین محموله از واگن‌ها باشیم و چنانچه این مشکل برطرف نشود زمان را از دست می‌دهیم.

در تاریخ 25 فروردین‌ماه 1403 بار دیگر چمران؛ رئیس شورای شهر تهران به مشکل ورود واگن‌های چینی به تهران پرداخت و افزود: وزارت کشور نسبت به عقد قراردادها از سوی شهرداری تهران برای واگن های وارداتی اعتراض کرده است. به هر صورت باید مجموعه‌ای برای عقد قراردادها وارد میدان می‌شد و شهرداری تهران این کار را انجام داده است و با توجه به عقد قراردادها انتظار می‌رود که مجموعه وزارت کشور نیز همکاری لازم را برای ورود واگن های وارداتی انجام بدهد.

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

چمران تصریح کرد: با توجه به مواردی که پیش آمده است بنده موضوع را از طریق آقای وحیدی؛ وزیر کشور مطرح کردم تا هرچه سریع‌تر مشکلات پیش آمده مرتفع شود و هر میزان که اجرای این قرارداد به تعویق بیفتد بالتبع واگن‌های وارداتی با تاخیر وارد خواهند شد. همچنین مشکل پیش آمده در خصوص واگن‌های وارداتی با شخص رئیس جمهور صحبت شده است و قرار است آقای رئیسی نیز این موضوع را پیگیری و دنبال کند.

در 28 فروردین‌ماه بار دیگر چمران به موضوع تکراری واگن‌های وارادتی اشاره کرد و گفت: نباید زمان را از دست بدهیم و حتی اگر تقصیر ما هم هست ما را فلک کنند؛ البته باید روال قانونی طی شود اما تاکید ما بر این است که این کار به صورت جهادی و جدا از کارهای اداری پیگیری و دنبال شود چون ورود واگن‌های مترو به نفع مردم خواهد بود.

به گزارش تسنیم، بنا پیگیری‌های انجام شده از سوی مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران هنوز مشکل پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور حل و فصل نشده است و این در حالی است که قرار است طی هفته آینده مجدداً این موضوع از شهرداری تهران پیگیری شود.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه مشکل پیش آمده از سوی یک فرد در وزارت کشور برای واگن‌های وارداتی حل نشده است، گفت: با این شرایط اگر پیش برویم ورود واگن‌ها با مشکل روبرو خواهد شد و ضرر آن به مردم به می‌رسد.

بر اساس این گزارش، در صورتی که مشکل پیش آمده با همکاری دولت و شهرداری تهران حل نشود، ورود واگن‌های وارداتی در این دوره همانند دوره گذشته از مدیریت شهری خواهد شد و مشکلات حوزه حمل و نقل همچنان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور
  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • (اینفوگرافیک) با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟ (اینفوگرافیک)