Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و حضور در الغرافه قطر و همچنین بازشدن پنجره نقل و انتقالات در فصل زمستانی، مدیران باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ به دنبال جذب گوچی بودند، اما این انتقال قطعی نشد تا پرسپولیسی‌ها ماریو بودیمیر کروات را جذب کنند و همچنین قوچان نژاد با عقد قرارداد قرضی تا پایان فصل به سیدنی استرالیا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی پیش، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی توئیتری از اعضای تیم سیدنی خداحافظی کرد و درحالیکه برخی‌ها از حضور او در پرسپولیس در لیگ نوزدهم خبر داده بودند، اما یکی از مدیران پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تکذیب کرد.

گفتنی است، گوچی به صورت قرضی در تیم استرالیایی بازی می‌کرد و باید ابتدای فصل آینده به آپوئل نیکوزیا قبرس بازگردد، زیرا یکسال دیگر از قرارداد او باقی مانده است.

پرسپولیس درحال حاضر در پست مهاجم، علی علیپور، ماریو بودیمیر و محمد امین اسدی را در اختیار دارد و همچنین سیامک نعمتی و مهدی ترابیمی توانند در این پست بازی کنند، اما سرمربی کروات سرخپوشان در صدد تا با جدایی احتمالی علیپور، بازیکن با تجربه‌ای را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال

فدراسیون فوتبال از محل درآمدهای خود نزد فیفا، ۲۰۰ هزار یورو به استقلال پرداخته است.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخشی از بدهی باشگاه استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود. در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد بعد از عمل جراحی پلک
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال