Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@00:50:38 GMT

اجرای برنامه ۳۰شب۳۰ مسجد در قرچک

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۰۷۰

اجرای برنامه ۳۰شب۳۰ مسجد در قرچک

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ؛  سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد اظهار داشت: سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان تصمیم گیری شد تا در مساجد حضور پیدا کنند و طرحی به نام ۳۰شب۳۰مسجد ارائه دهند ؛ که با حضور جمعی از پرسنل هرشب درماه مبارک رمضان در مساجد حضور یابند  و بخشی از وظایف اصلی خود را اجرایی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید داشت: اعتقاد ما این است که مسجد پایگاه انقلاب اسلامی و پایه شکل گیری انقلاب در مسجد بوده و سازماندهی شد و نقش آفرینی و تداوم انقلاب با مسجد می باشد.

شهیری در ادامه افزود: مسجد را محلی برای سنگر و محراب را محلی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی می دانیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر مسئولین در مساجد حضور داشته باشند موجبات رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد و همچنین مردم ، مسئولین را در کنار خود میبینند که باعث ایجاد شور و انگیزه در بین مردم می‌شود.

وی در ادامه اشاره کرد: یکی از موضوعات مهم در طرح ۳۰شب۳۰مسجد این است که بحمدالله این حرکت ابتکاری سپاه الگوی خوبی برای حضور مسئولین در مساجد شده که تاثیرات بسزایی دارد و این کار خود هویت بخشیدن به مسجد میباشد.

وی در پایان یادآور شد: طرح ۳۰شب۳۰مسجد مقدمه طرح محله اسلامی است ؛  امسال طرحی را با عنوان محله اسلامی در دستور کارداریم که به حول و قوه الهی به خوبی انجام خواهد شد.

خبرنگار/فاطمه سیفی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

کد خبر 6063387 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است