Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیفه گفت: برنامه رمضانی امسال به نام «مهر و ماه» ایجاد شد و برای آن سه بخش اصلی را طراحی کردیم که در یکی از بخش ها آرزوهای ایتام تحت پوشش کمیته امداد توسط حامیان برآورده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن خلیفه»، امشب (یکشنبه 5 خرداد) در حاشیه بازدید خبرنگاران از محل پخش برنامه رمضانی «مهر و ماه»، گفت: برنامه رمضانی امسال به نام «مهر و ماه» ایجاد شد و برای آن سه بخش اصلی را طراحی کردیم که بخش اول را به نام «حال خوب» در نظر گرفتیم هر روز از یک صنف و شغل دعوت می کنیم و از آنها می پرسیم چگونه می توانند حال مردم را خوب کنند، چرا که هر کسی می داند چه میزان به سهم خودش چه کاری برای مردم انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تهیه کننده برنامه رمضانی «مهر و ماه» اضافه کرد: بخش دوم «قهرمان من» ایجاد شد و افرادی که کار قهرمانانه را انجام دادند، مورد تجلیل قرار گیرند، دیواری به نام قهرمانان ایجاد شد و نام قهرمانان استان بر روی آن قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه بخش سوم برنامه متناسب با شعار سال و همچنین حمایت از تولید بوده است که «رونق تولید» نام دارد، اظهارداشت: از کارآفرین های موفق استان فارس دعوت کردیم و آنانی که موفق شدند با دست خالی کارهای کارآفرینی را انجام داده اند و نحوه موفقیت خودشان را برای مردم توضیح می دهند.

 

خلیفه افزود: یک سری گزارش در خصوص روزی حلال هم به شکل ضبطی بین فاصله های مختلف برنامه پخش می شود.

 

وی تاکید کرد: در بخش «سبد آرزوها» هم آرزوهای ایتام بی سرپرست کمیته امداد را برآورده می کنیم و این اتفاق توسط حامیان انجام می شود و تاکنون تعدادی به عنوان حامی برخی از این افراد را تحت پوشش قرار داده اند.

 

خلیفه گفت: در بخش آرزوها، شاید برخی چیزهایی که می خواهند جزئی از حداقل های زندگی است.

 

تهیه کننده برنامه رمضانی «مهر و ماه»، علت استفاده از یک خانه قدیمی را ایجاد تنوع برای مخاطبین خواند و یادآور شد: قصد داشتیم بینندگان یک حس خوب از برنامه درک کنند در این محل سه لوکیشن ایجاد کردیم که آقای خسروی، مدیر «خانه باغ ایرانی (خانه محلاتی)» بسیار حمایت کرد.

 

وی در خصوص تعداد عوامل همکار در این برنامه هم گفت: حدود 40 نفر نیرو اکیپ تولید در این محل مستقر هستند و حدود 10 نفر هم در مرکز فعالیت دارند و بخشی های مختلف صدا و سیمای مرکز فارس در انعکاس این برنامه دخیل هستند.

 

خلیفه با اشاره به اینکه کارگردان این برنامه آقای علی محمد بهمنی است، افزود: 2 بخش از این برنامه را می توان بازتولید کرد که این بخش ها پس از ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر خبرگزاری شبستان مجلس مراسم شب قدر نماز جمعه ماه مبارک رمضان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر صدا و سیمای مرکز فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه شامل یخچال ، تلویزیون ، اجاق گاز ، لباسشویی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از  ۳۲۰ میلیون ریال است. 

وی با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت افزود : کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت  می شود.

حسینی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می شود. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اهداف اين نهاد در زمينه ترويج ازدواج و گسترش فرهنگ اصيل اسلامي در بر پائي ازدواجهاي آسان ، كم هزينه و پايدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار دانست تصریح کرد:  ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش  ۳۹۸ میلیارد ریال است.  

 وی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمينه توانمندسازي مددجويان ابراز داشت: این نهاد با اجرای طرح های مختلف زمینه کمک رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده های نیازمند را فراهم کرده است که  امیدواریم با همكاري و مشاركت حامیان در امر ازدواج ، بتوانیم چنين فضايي را براي خانواده‌ هاي تحت حمايت توسعه و فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»