Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:05:55 GMT

یکی از دستیاران برانکو رفتنی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۲۱۳

یکی از دستیاران برانکو رفتنی می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت دستمزد دستیاران برانکو ایوانکوویچ دچار مشکل شده است. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس چند ماه است که نتوانسته دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی خود را پرداخت کند و برانکو ایوانکوویچ نیز به تازگی بخشی از طلب سنگین خود از این باشگاه را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه پرسپولیس برای اینکه فصل آینده در هزینه‌های ارزی خود صرفه‌جویی کنند در نظر دارند حداقل با یکی از دستیاران کروات برانکو که دستمزدشان هم کم نیست قطع همکاری کنند. در این بین احتمال جدایی زلاتکو کرانچار از پرسپولیس به مراتب بیشتر از دیگر دستیاران کروات برانکوست. باید دید موضع خود برانکو در قبال این اتفاق چه خواهد بود.

پانادیچ و مارکو دو دستیار دیگر برانکو هستند.

نامه باشگاه پرسپولیس به برانکو برای صحبت درباره همکاری و مسائل مالی

 

انتهای پیام/

 

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵

رضا درویش با شهردار منطقه 5 دیدار و گفتگو کرد.

طرفداری | مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مدیر مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و‌ مدیر آکادمی امروز (یک‌شنبه) با شهردار منطقه ۵ دیدار داشتند و در مورد همکاری‌ها و حمایت‌ها برای اجرای طرح‌های توسعه فوتبال و پرورش استعدادها گفتگو کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش امروز به اتفاق محسن خلیلی و محسن نانوایی به شهرداری منطقه پنج رفتند و با شهردار این منطقه، داوود گودرزی دیدار و گفتگو داشتند.
این نشست، نظر به این که شهرداری منطقه ۵ توجه ویژه‌ای به مسایل اجتماعی و توسعه فعالیت‌ها در امر آموزش و پرورش توانمندی‌ها به ویژه در حوزه نسل نوجوان و جوان دارد، بسیار مثبت ارزیابی شد.
مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و آکادمی فوتبال باشگاه به عنوان پایگاه اصلی و انحصاری پرسپولیس در حوزه توسعه فوتبال، استعدادیابی و پرورش آن‌ها در این منطقه قرار دارد که از سال گذشته فعالیت نخستین مدرسه فوتبال رسمی باشگاه نیز در آن آغاز شد.
در نشست امروز درباره مشکلات و نیازهای تجهیزاتی این مجموعه ورزشی برای افزایش ظرفیت و توسعه فعالیت‌های آن تبادل نظر شد و شهردار منطقه برای رفع پاره‌ای از مشکلات موجود قول همه گونه همکاری داد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • ناصر آبشلی درگذشت
  • اسرائیل رفتنی است
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی
  • ماجرای جایزه بین‌المللی گرفتن صحرا اسدالهی چه بود؟
  • اعلام زمان حضور ستاره پرسپولیس در کمیته انضباطی