Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@04:05:07 GMT

قصد نداریم قم به واتیکان تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۲۹۵

قصد نداریم قم به واتیکان تبدیل شود

به گزارش ایکنا از قم به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در نشست اعضای شورای سیاست‌گزاری قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به دنبال عمل و اقدام باشند، اظهار کرد: اکنون ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی را فراهم آورده است که می‌توانیم از این فرصت برای ارتقای معنویت شهر قم در طول سال استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ما نمی‌خواهیم قم را به واتیکان تبدیل کنیم و بگوییم که این استان از دیگر استان‌های کشور جداست بلکه می‌خواهیم قم را به الگویی برای استان‌های دیگر تبدیل کنیم. نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه بارهای اجتماعی در حوزه‌های مختلف نباید بر دوش یک نهاد و مجموعه گذاشته شود، مطرح کرد: هیچ دستگاهی نباید در مقام تثبیت خود باشد بلکه همه باید در کنار یکدیگر قرار گرفته و برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنند. وی با اشاره به اینکه نباید وظایف را بر گردن یکدیگر بیاندازیم، تصریح کرد: باید دستگاه‌های مسئول و مرتبط را با خود همراه کنیم هر چند در عمل دل به همه دستگاه‌ها نمی‌بندیم اما نباید کاری کنیم که برخی از کار ما طرد و دلسرد شوند. آیت‌الله سعیدی یادآوری کرد: مردم در شب‌های احیا به دنبال آمرزش گناهان بوده و از گناه دور هستند به همین علت باید از این شب‌ها به شیوه مطلوب استفاده کنیم؛ ناامیدی از بالاترین گناهان است و اگر ما ناامید باشیم با مشاهده کردن یک عیب فکر می‌کنیم که همه عیب‌دار هستند درحالی‌که این موضوع درست نیست. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا سعیدی واتیکان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی تراب محمدی گفت: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام شد و این بخش به شهرستان تبدیل شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کار‌های کارشناسی مرتبط با آنها در حال انجام است.

شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • وقتی باران خیابان زرند را تبدیل به دریاچه کرد
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • (ویدئو) رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد
  • ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد