Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان موفق شد اسپال را شکست دهد اما رقبای دیگر در بازی های خود خوش شانس تر بودند تا بدین ترتیب روسونری از صعود به لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

طرفداری- از هفته سی و هشتم و پایانی رقابت های سری آ، دو تیم میلان و اسپال به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

تاریخ بازی: یکشنبه ۰۵ خرداد  ۱۳۹۸ | ۲۶ می ۲۰۱۹

تورنمنت: سری آ

ورزشگاه: پائولو ماتزا

گلزنان: هاکان چالهان اوعلو (18)، فرانک کسیه (23)، فرانک کسیه (28،66)

ترکیب اصلی 

 

گزارش بازی بازی مرگ و زندگی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سرنوشت میلان به این دیدار حساس گره خورده است. در همین دقایق ابتدایی میلان نزدیک بود دروازه اسپال را باز کند. شوت پیونتک با مهار دروازه بان به کرنر رفت. باز هم ویویانو دروازه را نجات داد. میلان تا الان می توانست پیش بیفتد. گل برای میلان! هاکان چالهان اوعلو گل برتری را به ثمر رساند. حال میلان تیم صعود کننده به لیگ قهرمانان اروپاست. آتالانتا فعلا دو گل از ساسولو دریافت کرده است. دوناروما جایش را به رینا می دهد. گل دوم برای میلان. شبی رویایی برای روسونری. کسیه گلی فوق العاده به ثمر رساند. اسپال یکی از گل ها را جبران می کند. ویکاری با ضربه سری بسیار فوق العاده دروازه را باز کرد. میلان پس از دریافت گل سریعا دوباره سبک بازی اش را هجومی کرد. با این شرایط میلان یکی از تیم های صعود کننده به لیگ قهرمانان اروپاست. آتالانتا در آن سو گل مساوی را به ثمر رساند. نیمه اول به اتمام می رسد. همه چیز فعلا برای میلان ایده آل است. شروع نیمه دوم با برتری نسبی اسپال ولی میلان سریعا خودش را جمع و جور می کند و کنترل را به دست می گیرد. اتفاقات بازی آتالانتا و ساسولو بسیار عجیب است و به نظر می رسد جنجال بسیار زیادی در صحنه گل آتالانتا و اخراج براردی روی داده است! گل برای اسپال! فارز به سادگی توپ را از میان مدافعین میلان وارد دروازه کرد. کوترونه به جای آباته وارد زمین شد. پنالتی برای میلان. خطا روی پیونتک در محوطه جریمه. گل برای میلان ولی چه فایده. آن طرف زمین اینتر به سختی مجادله می کند. اینتر گل خورد! هیجان بالا رفت. آیا ممکن است؟ با این نتیجه میلان به لیگ قهرمانان اروپا می رود. بورینی جایش را به کونتی داد. چه شوتی! هاکان تیرک دروازه را لرزاند. اینتر دوباره گلزنی کرد و یک رتبه بالاتر رفت. هیجان بسیار بالاست. 4 دقیقه وقت اضافه. بازی به اتمام رسید.  شرح گل ها

اسپال 0-1 میلان | چالهان اوعلو: نفوذ کسیه از سمت راست و پاس او به هاکان می رسد تا شوت آرامش به گوشه دروازه بچسبد.

اسپال 0-2 میلان | فرانک کسیه: پاس رودریگز به کسیه که در جایی عالی قرار داشت، منجر به ثمر رسیدن گل دوم شد. کسیه توپ را به کنج دروازه زد و میلان را با اختلاف دو گل پیش انداخت.

اسپال 1-2 میلان | ویکاری: ارسال لاتزاری از روی ضربه آزاد به ریکاری می رسد تا این مدافع وسط با ضربه سری عالی و تماشایی دروازه رینا را باز کند.

اسپال 2-2 میلان | فارز: ارسال از گوشه زمین به فارز می رسد تا او با پرواز و شلیک توپ به مرکز دروازه، رینا را شکست دهد. 

اسپال 2-3 میلان | فرانک کسیه: از روی نقطه پنالتی، کسیه موفق شد تیمش را پیش بیندازد ولی با این نتایج میلان به لیگ قهرمانان اروپا صعود نمی کند.

خلاصه بازی  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...

پرسپولیس در شبی که به برد مقابل الدحیل نایز داشت نتوانست این تیم را شکست بدهد

سرخپوشان پایتخت در شبی که می‌توانستند تاریخ‌سازی کنند، با شکست مقابل الدحیل قطر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2024، در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر رفت و در حالی که می‌توانست با کسب پیروزی به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم گروه‌ها راهی مرحله حذفی شود، با نتیجه 2 بر 1 مغلوب حریف قطری خود شد و با 8 امتیاز در رده دوم گروه E قرار گرفت و از صعود به دور بعد بازماند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که در این بازی احتیاج مبرمی به پیروزی داشتند، بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 7 توسط شهاب زاهدی به گل رسیدند، اما در ادامه الدحیل با گل‌های محمد مونتاری و مایکل اولونگا بازی را به سود خود برگرداند.

پرسپولیس در این بازی پنالتی هم از دست داد تا حسرت حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای هواداران این تیم دوچندان شود.

اگر پرسپولیس به دور حذفی صعود می‌کرد، با توجه به سابقه و پتانسیل پرسپولیس، شانس این تیم برای صعود به مراحل بالاتر و حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز دور از دسترس نبود.

حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، پایانی تلخ برای حضور این تیم در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن بود. سرخپوشان که در سال‌های اخیر عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند، در این دوره ناکام ماندند تا هواداران این تیم از حضور تیم محبوب شان در رقابت های آسیایی ناامید شوند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • بازگشت رویایی: ارومیه هنوز زنده است
  • بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد