Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان؛ کاپیتان آینده خیلی زود کاپیتان سابق شد. دیگو پروتی متخصص جلوگیری از خراب شدن جشن خداحافظی اسطوره های رم است. او در آخرین ثانیه های بازی خداحافظی توتی مقابل جنوا گلزنی کرد و حالا امشب نیز در بازی پایانی ده روسی، گل پیروزی بخش رم را در آخرین لحظات به ثمر رساند.

طرفداری- در یکی از بازی های هفته سی و هشتم و پایانی سری آ، آ اس رم میزبان پارما بود:

مشخصات بازی 1شنبه؛ 5 خرداد ماه 1398 - 26 می 2019 ساعت 23:00 به وقت ایران هفته سی و هشتم سری آ ایتالیا داور: پائولو سیلویو ماتزولنی ورزشگاه: المپیکوی رم گلزنان: لورنتزو پلگرینی (35) و دیگو پروتی (89) برای رم - ژروینیو (86) برای پارما

ترکیب ابتدایی دو تیم

اتفاقات ویژه

در شب بارانی رم، المپیکو مملو از تماشاگر است؛ هواداران جالوروسی به استقبال از ده روسی آمده اند:

بنر تیفوسی ها رم خطاب به ده روسی:

در روزهای خوشحالی و ناراحتی، پرچم رمی ها واقعی بودی!

بنر هواداران رم خطاب به پالوتا:

با وجود همزمانی بازی حساس اینتر مقابل امپولی، مارکو ماتراتزی در ورزشگاه المپیکو حضور داشت؛ بوفون نیز از نزدیک بازی خداحافظی ده روسی را دید:

دنیله ده روسی طی 18 فصل بازی برای رم:

وضعیت لوگوی رم پس از خداحافظی توتی و ده روسی:

بنرهای مختلف هواداران رم در تقدیر از آخرین گلادیاتور:

ده روسی در 616 بازی در همه رقابت ها موفق به ثبت 63 گل و 54 پاس گل شد؛ بازی با پارما، بازی شماره 459 ده روسی با پیراهن رم در سری آ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از این حیث با عبور از کاستاکورتا در رتبه 27 رکوردداران بازی در سری آ قرارگرفت. او پس از توتی (619) رکورددار بازی برای رم در تاریخ سری آ است.

دنیله ده روسی خندان در مراسم شروع بازی:

آ اس رم با پیراهن فصل آینده خود در این بازی به میدان رفت:

اشک‌های کلودیو رانیری پس از تشویق شدن از سوی هواداران رم در جریان بازی با پارما:

پسر خردسال دنیله ده روسی در ورزشگاه:

شرح گل ها

 

خلاصه بازی

به زودی ...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دیوید تیلور از تشک کشتی و ورود به MMA؛ خبری از پایان طلایی نیست!

دیوید تیلور قصد داشت پس از المپیک پاریس از تشک کشتی خداحافظی کند و حالا مجیک‌من حتی سهمیه المپیک پیشرو را هم کسب نکرده است.

طرفداری | خداحافظی طلایی دیوید تیلور؟ خبری از المپیک نیست!

دیوید تیلور در انتخابی المپیک پاریس، از بروکس 23 ساله شکست خورد تا پدیده کشتی آمریکا نماینده این کشور در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد باشد. تیلور پس از کسب مدال طلای جهان در مسابقات بلگراد، تاکید کرد پس از المپیک پاریس قصد خداحافظی دارد. تیلور امیدوار بود حضور او در المپیک با مدال طلا همراه شود تا یک پایان باشکوه برایش رقم بخورد اما شرایط آنطور که باید پیش نرفت و حالا مجیک‌من حتی در المپیک هم حاضر نیست.

پیش از این اخباری مبنی بر حضور دیوید تیلور در MMA مطرح شده بود و حالا پس از باخت این کشتی‌گیر بار دیگر این اخبار به گوش می‌رسد. از طرفی ظاهرا فدراسیون کشتی آمریکا قصد ندارد دیوید تیلور را از دست بدهد و می‌خواهند او به پرورش کشتی‌گیران جوان مشغول شود. حالا باید منتظر ماند و دید پس از غیبت تیلور در المپیک، چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • خداحافظی دیوید تیلور از تشک کشتی و ورود به MMA؛ خبری از پایان طلایی نیست!
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی