Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@20:31:25 GMT

شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب (کرمانشاه)

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۳۹۷

شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب (کرمانشاه)

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از شهادت رئیس پلیس آگاهی این شهرستان در درگیری مسلحانه با افراد ناشناس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سلیمی از درگیری مسلحانه ساعتی پیش در محله شهرک جهاد اسلام آباد غرب خبر داد و اظهار داشت: بر اثر این درگیری مسلحانه افراد ناشناس با نیروهای انتظامی واقع در اطراف مسجد شهرک جهاد اسلام آباد غرب رئیس پلیس آگاهی شهرستان کورش حاجی مرادی مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب افزود: متأسفانه تلاش‌های تیم پزشکی جهت احیای افسر وظیفه شناس اسلام آبادی سروان کورش حاجی مرادی بی نتیجه ماند و وی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهادت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : حوالی ساعت ۲۰ دوشنبه ۶ فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری میان چند نفر در شهرک مسکن کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری ۲۲ ظفر مشخص شد درگیری میان چهار نفر رخ داده که یکی از آن‌ها با سلاح سرد سه نفر دیگر را مجروح کرده است.

یاری با اشاره به دستگیری فرد مهاجم در صحنه درگیری و انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی، گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یکی از افراد زخمی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طبق اظهارات افراد حاضر در محل درگیری، اختلاف حساب میان این چهار نفر عامل ایجاد درگیری بوده است، گفت: متهم دستگیر شده برای مشخص شدن علت دقیق حادثه تحت بازجویی قرار دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • ۲ درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید