Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@05:29:51 GMT

مقصد بعدی قوچان‌‌نژاد شاید تبریز

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۶۷۷

مقصد بعدی قوچان‌‌نژاد شاید تبریز

مهاجم ایرانی تیم اف‌سی سیدنی با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران که در تیم اف‌سی سیدنی استرالیا بازی می‌کرد با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی از هواداران تیمش خداحافظی کرد.

مسابقات قهرمانی لیگ استرالیا بعد از دور گروهی به صورت حذفی برگزار می‌شود و تیم اف سی سیدنی به دیدار نهایی این کشور رسیده که در ضربات پنالتی برابر حریف خود به برتری دست یافته و ضمن قهرمانی، نماینده استرالیا در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی قوچان‌نژاد زننده ضربه پیروزی بخش تیمش در ضیافت پنالتی‌ها بود.

هنوز مقصد این مهاجم ایران اعلام نشده است، اما گفته می‌شود احتمالا وی راهی تبریز شده و پیراهن تراکتورسازی را بر تن خواهد کرد، اتفاقی که در نیم فصل گذشته هم می‌توانست صورت گیرد اما قوچی سر از کشور استرالیا درآورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد اف سی سیدنی فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین آماده جنگ دستکش طلایی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از برد ارزشمند هفته بیست و چهارم برابر شمس آذر در حالی تمرینات خود برای بازی با تراکتور را آغاز خواهد کرد که سنگربان این تیم هدفی جداگانه در این مسابقه را دنبال خواهد کرد.

حسینی که با وجود پیروزی تیمش برابر شمس آذر موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش نشد، امیدوار است با کلین شیت در بازی برابر تراکتور، علاوه بر رسیدن به پانزدهمین کلین شیت فصل، شاهد پیروزی تیمش باشد تا به این ترتیب فاصله خود در صدر جدول بیشترین تعداد بسته نگه داشتن دروازه را با حسین پورحمیدی به دو برساند.

گلر تراکتور که روز گذشته برابر نساجی از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شده، حالا با سیزده کلین شیت در رده دوم برترین گلر فصل این نظر، قرار دارد.

حسینی که در این فصل یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال و لیگ است، به عنوان یکی از دو دروازه‌بان تیم ملی فوتبال، امیدوار است در ادامه فصل هم نمایش قابل قبولی داشته باشد تا در پایان لیگ بار دیگر فرصت بازی در لباس تیم ملی را پیدا کند.

گلری که پس از اتفاقات رخ داده در اراک با جریمه کمیته انضباطی مواجه شد که با صحبت‌هایش پس از بازی با شمس آذر و تشکر از کمیته انضباطی بابت رسیدگی و تعیین تکلیف سریع موضوع، نشان داد اعتراضی به این رای نداشته و آماده است تا در ادامه فصل برای تیمش مثمر ثمر باشد.

دیگر خبرها

  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی
  • مگوایر: همه چیز دست به دست هم داده بود تا کاونتری به فینال برسد
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • عکس| رونمایی قوچان نژاد از ماشین جدیدش
  • سیدحسین آماده جنگ دستکش طلایی در تبریز!
  • فرار آویسپا از شکست با ۲ گل تماشایی شهاب زاهدی +ویدئو
  • گواردیولا: هر اتفاقی در پایان فصل رخ بدهد، باز هم لیورپول را تحسین خواهم‌کرد
  • نساجی به بقا در لیگ برتر امیدوار شد