Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@10:36:43 GMT

بیرانوند دروازه‌بان 13 میلیاردی نیست

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۶۹۹

بیرانوند دروازه‌بان 13 میلیاردی نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ برخی رسانه‌ها از قرارداد 13 میلیارد تومانی یکی از دروازه بان‌های معروف فوتبال ایران با باشگاهش خبر دادند که برای سال اول6میلیارد و سال دومش 7میلیارد تومان دریافت کرده است. پس از انتشار این خبر، فوتبالدوستان این فرد را علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران خطاب کردند که البته درست نبود و برای پیگیری این موضوع با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: قرارداد بیرانوند در سال گذشته و امسال یک سوم این مبلغ نمی‌شود و 13 میلیارد کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نمی‌دانم چرا پیش از دیدار با سپاهان، حواشی اینچنینی پیش می‌آید که می‌گویند عالیشاه یا سیدجلال حسینی می‌روند در حالی که این کاپیتان ها در پرسپولیس می مانند و اکنون شایعه قرارداد 13 میلیارد تومانی را به بیرانوند ربط می‌دهند. همانطور که گفتم قرارداد بیرانوند خیلی کمتر از این مبلغ است.

بیرانوند 26 ساله سابقه بازی در تیم نفت تهران را هم دارد و هرچند قراردادش با پرسپولیس تا سال 1400 است اما می‌تواند با پرداخت مبلغی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا و لژیونر شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس رسانه فوتبال ایران فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق نساجی با دروازه بان برزیلی/ «لوان پولی» در راه تهران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی مازندران شرایط خوبی را در فصل بیست و سوم سپری نمی‌کند و این تیم با کسب ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. نساجی چی ها که در نیم فصل دوم و پس از فسخ قرارداد رشید مظاهری با علیرضا رضایی دروازه‌بان سابق استقلال قرارداد امضا کرده بودند در دیدار برابر آلومینیوم اراک شاهد مصدومیت طولانی مدت دروازه‌بان جدید خود شدند تا کام هواداران این تیم بار دیگر تلخ شود.

در همین راستا، مدیران باشگاه نساجی بلافاصله با گزینه‌های زیادی برای جانشینی رضایی وارد مذاکره شدند و «لوان پولی» دروازه‌بان برزیلی مد نظر کادر فنی قرار گرفت. این دروازه‌بان تا ۴۸ ساعت آینده وارد تهران خواهد شد تا در تمرینات نساجی حضور یابد.

پولی سابقه حضور در تیم کورتیبا، اتلتیکو گویانینسه و فلامینگو برزیل را دارد اما بازی ملی در کارنامه او دیده نمی‌شود. همچنین در چند روز اخیر برخی از رسانه‌ها خبر از بازگشت رشید مظاهری دروازه‌بان نیم فصل اول نساجی به این تیم را داده بودند که این موضوع صحت ندارد و خیلی بعید است مظاهری بار دیگر پیراهن نساجی را بر تن کند.

کد خبر 6062038

دیگر خبرها

  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • وولورهمپتون و وست هم به جذب میله اسویلار علاقه دارند
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان
  • دروازه‌بان برزیلی با نساجی قائمشهر به توافق رسید
  • توافق نساجی با دروازه بان برزیلی/ «لوان پولی» در راه تهران