Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@20:08:42 GMT

واژگونی تریلر نفت کش در میبد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۷۳۷

مسئول آتش نشانی میبد عصر یکشنبه در ارتباط با این حادثه گفت: بعد از ظهر امروز وقوع این حادثه به آتش نشانی اطلاع داده شد و با اعزام نیرو‌های آتش نشانی از ایستگاه‌های ۲ و ۳ میبد به محل حادثه با توجه به اینکه تریلی حامل بنزین بوده با استفاده از کف مبادرت به سرد کردن محموله و سپس انتقال آن شد.

محمد جواد بحری با اشاره به اینکه متاسفانه این حادثه یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت افزود: نیرو‌های آتش نشانی میبد درحادثه‌ای دیگراز پیشرفت حریق اتومبیل زامیاد که به علت نشتی گاز دچار آتش سوزی شده بود جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نشتی کپسول ال پی جی را علت این آتش سوزی عنوان کرد که با اطلاع رسانی به آتش نشانی در ظهر امروز و رسیدن سریع نیرو‌های آتش نشانی ایستگاه شماره یک به محل حادثه، حریق که در حال سرایت به موتور بوده خاموش شد.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: واژگونی تریلر حادثه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در پی گزارش واژگونی خودرو در محور مواصلاتی شهرستان "رستم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پراید حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان درگذشت و ۳ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام شده است، گفت: رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی می‌تواند از بروز اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم