Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد کشاورزی میاندورود از نشاء بیش از پنج هزار و 800 هکتار از شالیزارهای میاندورود خبر داد و گفت: در دو هزار و 260 هکتار ارقام پرمحصول کشت شده است . به گزارش بلاغ، سید شبر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: برداشت هلو پیش‌رس رقم داودی انجام شد و کشاورزان در حال آماده سازی برای برداشت ارقام دیگر هلو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: میاندورود 3 هزار و 425 هکتار باغ سیاه ریشه شامل هلو و شلیل پیش‌رس و دیررس دارد و پیش بینی ما تولید 62 هزار تن در سال جاری است.

رئیس جهاد کشاورزی میاندورود از خرید کلزا خبر داد و گفت: سه هزار و 800 هکتار از زمین‌های کشاورزی میاندورود زیر کشت کلزا قرار گرفتند که پیش‌بینی می‌شود پنج هزار و 500 تن برداشت داشته باشیم.

موسوی افزود: دو مرکز خرید فعال داریم که یکی در حال خرید است و در صورت شلوغ شدن دیگری نیز خرید را انجام خواهد داد و به ازای هر کیلو سه هزار و 460 تومان با رطوبت 12 درصد و مواد خارجی دو درصد خرید انجام می‌شود.

وی از نشاء بیش از پنج هزار و 800 هکتار از شالیزارهای میاندورود خبر داد و گفت: دو هزار و 260 هکتار ارقام پرمحصول کشت شده است و ما بقی ارقام محلی و از این مقدار کشاورزان اقدام به بیمه دو هزار هکتار کرده‌اند.

رئیس جهاد کشاورزی میاندورود با بیان اینکه میاندورود هشت هزار و 600 هکتار شالیزار دارد، گفت: سال گذشته برای خسارت به کشاورزان مبلغ خوبی پرداخت شد و امیدواریم کشاورزان نسبت به این کار اقدام کنند تا در صورت بروز خسارت، جبران خسارت انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی این استان خریداری شده است.
 سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت ۱۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی می‌باشند.
سیدحسینی افزود: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • تولید برنج سالم در شالیزارهای رامسر
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد