Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@23:17:40 GMT

افزایش تولید روزانه گاز در ایران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۹۴۸

افزایش تولید روزانه گاز در ایران

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، مهدی گرامی شیرازی مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در خصوص اخرين دستاوردهاي اين پالايشگاه گفت: با ساخت و تأمین قطعات تولید گاز در پالایشگاه دوم پارس جنوبی روزانه به ۶۰میلیون مترمکعب افزایش یافت.

 

وی ظرفیت تولید گاز در فازهای دوم  و سوم پارس جنوبی بر اساس طراحی اولیه را تولید روزانه 56.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 میلیون مترمکعب گاز طبیعی دانست و خاطر‌نشان کرد: تولید روزانه 80 هزار بشکه میعانات گازی و روزانه 400 تن گوگرد از دیگر تولیدات این دو فاز است.

وي با توجه به توليد تجهيزات پالايشگاه در ايران اضافه کرد: ساخت انواع قطعات و تجهیزات شامل شیرهای کنترلی، اضطراری، قطعات کمپرسور و قطعات پمپ‌ها توسط شرکت‌های داخلی زمینه افزایش تولید گاز در این پالایشگاه را فراهم کرده است.

گفتني است، برخلاف تحريم ها، فروش گاز ايران به کشورهاي خارجي ادامه دارد.  عاصیم جهاد، سخنگوی وزارت نفت عراق، در مصاحبه ای اعلام نمود که عراق همچنان به خرید گاز ایران ادامه می دهد، زیرا هنوز به آن نیاز دارد، علی رغم تحریم های آمریکا، عراق به خرید گاز ایران ادامه می دهد. 

 

تسنیم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پالایشگاه گاز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، طبق قانون شرکت های خودرو سازی می توانند هر ساله اقدام به پیش فروش خودروهای خود کنند که این اقدام نوعی تشویق برای خودروسازان و همینطور کمک به مشتریان برای خرید ارزان تر خودرو است اما متاسفانه بدقولی خودرو سازان در تحویل به موقع خودرو وعده داده شده کام مشتریان را تلخ می کند.شهروند خبرنگاری در همین باره پیامی ارسال کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

در سال گذشته تعداد زیادی از مردم برای خودرو در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و مقرر بوده ایران خودرو در زمستان ۱۴۰۲ خودرو را تحویل دهد لکن این اقدام در سال ۱۴۰۲ انجام نشده و ایران خودرو به تعهد خود عمل نکرده است و حالا قیمت خودرو پژوپارس را ۱۵۰ گران کرده است در حالی که باید این خودرو ها به قیمت زمان مقرر تحویل بایستی تحویل مشتری میشد و بابت دیرکرد هم به مشتری خسارت پرداخت میشد اما این گران فروشی و افزایش قیمت چه معنایی دارد.

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • جنجالی ترین خودروی ۱۴۰۳؛ حواله پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت