Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات از ۱۸ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، با اشاره به ثبت نام دور جدید اعزام دانشجویان به عتبات گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از پایان ثبت نام قرعه کشی ۳۰ خرداد انجام می‌شود و اعزام‌ها از ۲۷ تیر ماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد یافت.

مطهری پور با اشاره به ظرفیت اعزام این دوره گفت: در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان ۳۰۰ کاروان که نزدیک به ۱۳ هزار نفر را در برمی‌گیرد، اعزام خواهیم کرد.

وی در خصوص هزینه‌های پرداختی دانشجویان و دانشگاهیان گفت: در این دوره در مورد هزینه‌ها هنوز به جمع بندی نرسیده ایم و به دنبال راه‌هایی هستیم که این هزینه‌ها را کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مفدا، مطهری پور یادآور شد: طبق سنوات گذشته سه میلیون تومان وام به کاروان‌های هوایی و یک و نیم میلیون تومان به کاروان‌های زمینی با هماهنگی بانک ملت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عتبات دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از اعزام ۱۱ کاروان از استان به حج تمتع خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین دستگردی با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال 11 کاروان از خراسان جنوبی به تعداد 1603 نفر زائر به حج تمتع اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه بین‌المللی شهیدکاوه بیرجند صورت می‌گیرد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: افرادی که اولویت سند حج تمتع آن‌ها براساس فراخوان‌های قبلی اعلام شده و در کاروان‌ها ثبت‌نام کرده‌اند اعزام خواهند شد.

دستگردی گفت: ثبت نام در کاروان‌ها تکمیل شده و زائرین ثبت نامی در هر کاروان طبق برنامه زمانبندی اعلام شده توسط مدیران کاروان‌ها تا قبل از اعزام به سفر حج در حال آموزش هستند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جلسات آموزشی زائرین از اول ماه مبارک رمضان شروع شده و تا آخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • رونمایی از برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!