Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@21:54:46 GMT

تلاوت قاری روشندل در شب قدر فیلیپین

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۰۵۱

تلاوت قاری روشندل در شب قدر فیلیپین

به گزارش ایکنا از فیلیپین؛ جمع زیادی از شیعیان فیلیپینی، پاکستانی و کویتی و ایرانیان مقیم در این مراسم حضور  یافتند و شب شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) را به سوگ نشستند.

این مراسم با اقامه نماز جماعت آغاز شد و سپس «شهاوی آرامپونی»، قاری روشندل فیلیپینی آیاتی از قرآن تلاوت کرد.

محمد تنهایی، سفیر ایران در فیلیپین، کارکنان سفارت و حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا دستمالچی، روحانی اعزامی از ایران از دیگر حاضران در این محفل بودند و حجت الاسلام دستمالچی در آن اهمیت شب‌های قدر را تبیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پاک کردن قلوب مؤمنان از آلودگی و کدورت را یکی از اصول بهره‌مندی از شب‌های قدر دانست و گفت: به شما توصیه می‌کنم که قلوب خود را از هر چه کینه از دیگران است پاک کنید و با قلبی صاف برای دعا و نیایش در این شب آماده شوید.

حجت‌الاسلام دستمالچی افزود: باید در این شب‌ها دیگران را ببخشید تا خود شما مورد لطف خداوند قرار بگیرید. در این شب‌ها با خدایی سخن می‌گوییم که بیشترین لطف و بخشش را در قبال کمترین بهانه دارد.

بنا بر این گزارش؛ در بخش دیگری از برنامه حجت الاسلام دستمالچی به آموزش احکام برای حضار پرداخت  و سپس مراسم عبادی شب بیست و یکم رمضان با قرائت دعای جوشن کبیر توسط یکی از شیعیان کویتی آغاز شد و با مراسم قرآن بر سر گرفتن ادامه یافت.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا فیلیپین شب قدر قاری روشندل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد