Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو در سال ۲۰۲۰ میلادی، دوره آتی رقابت‌های فوتبال پنج نفره در قاره‌های مختلف حُکم انتخابی برای این بازی‌ها را دارد. همین مسئله اهمیت رقابت‌های پیش رو در قاره‌های آسیا، اروپا و… و لزوم آماده سازی تیم‌ها برای شرکت در آنها را بیشتر کرده است.

در همین راستا تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران هم از اول تیرماه اردوی آماده سازی خود را آغاز می‌کند تا از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بتواند صاحب یکی از دو سهمیه توزیعی این رقابت‌ها برای پارالمپیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود. هنوز تیم‌های شرکت کننده و گروه بندی این رقابت‌ها مشخص نیست اما تیم ملی ایران برای کسب نتیجه لازم، برگزاری ۶ مرحله اردوی آماده سازی تا زمان اعزام را پیش بینی کرده است.

یک مرحله از این اردوها به صورت مشترک با اسپانیا برگزار می‌شود. برگزاری این اردوی مشترک به پیشنهاد و درخواست اسپانیایی‌ها انجام می‌شود.

اسپانیا که جزو کشورهای برتر در رنکینگ جهانی فوتبال پنج نفره است، مردادماه به ایران سفر می‌کند تا برگزارکننده اردوی مشترک موردنظر با ایران باشد. قرار است در جریان این اردو دو دیدار تدارکاتی هم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی آسیا که سال گذشته به میزبانی مالزی برگزار شد به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. این تیم در بازی‌های پارالمپیک ریو نیز صاحب مدال نقره شد.

کد خبر 4626603 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال پنج نفره اسپانیا مسابقات قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قایقرانی المپیکی شد؛ فاطمه مجلل کیست؟ 
  • تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک