Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@02:01:23 GMT

ماجرای هولناک از کودک آزاری در مرند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۱۸۱

ماجرای هولناک از کودک آزاری در مرند

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محسن ارشدزاده اظهار کرد: موضوع ضرب و شتم کودک مرندی برای دو روز پیش بود که در یکی از روستاهای شهرستان مرند در یامچی اتفاق افتاده است. 

وی با بیان اینکه این کودک آزاری کودک مرندی در یک خانواده‌ای که هم اعتیاد و هم موضوع طلاق دارد اتفاق افتاده است، افزود: کودک سه ساله بوده و در اثر طلاق مادر و پدر نزد پدر خود می‌ماند و متاسفانه از سوی پدرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بهزیستی استان افزود: کودک خردسال به قدری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است که زمان انتقال به بیمارستان در کما بود و از بیمارستان مرند به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شد.

وی با اشاره بر اینکه خوشبختانه کودک از دیروز هوشیاری خود را به دست آورده است، تصریح کرد: مورد ضرب و شتم این کودک توسط همسایه‌ها به پلیس ۱۱۰ و بهزیستی اعلام شده بود ولی کودک توسط خود پدر به بیمارستان انتقال داده است ولی در حال حاضر هیچ خبری از پدر نیست. 

ارشدزاده خاطرنشان کرد: موضوع کودک سه ساله از طریق رئیس بهزیستی مرند به دادستان اعلام و طرح موضوع شده است و با اعلام شکایت علیه پدر کودک او را تحت تعقیب قرار داده‌ایم. 

وی افزود: در حال حاضر منتظر اعلام نظر پزشک قانونی هستیم و کودک بلافاصله بعد از ترخیص از بیمارستان با اعلام دادستانی، تحویل بهزیستی خواهد شد و قطعا اجازه برگشت دوباره نزد پدر را نخواهیم داد. 

سال گذشته نیز دختر بچه‌ای در مرند مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود که با پخش فیلم ضرب و شتم آن در فضای مجازی   باعث ناراحتی و جریحه دار شدن افکار عمومی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی بهزیستی بیمارستان ضرب و شتم کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، لحظه وقوع این رعد و برق وحشتناک را در ویدئو ببینید.

کد خبر 846567 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم باران چین حوادث جهان

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • جزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزه