Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه کم فروشی، اختلاس، خیانت در مال مردم و خوردن مال یتیم آتش است، گفت: کسی که با خداوند ارتباط داشته باشد راحت از مال می‌گذرد.به گزارش بلاغ،حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم احیای شب قدر در حرم حضرت معصومه(س) در شب بیست و یکم ماه رمضان اظهار کرد: یکی از مشکلات امروز جامعه در تنبلی در انجام وظایف است؛ برخی افراد برای تامین معاش خانواده از منزل خارج نمی شوند و وقت خود را پای شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی هدر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                     

وی با بیان اینکه زندگی ائمه اطهار و پیامبر گرامی اسلام سراسر عبادت در پیشگاه خداوند بود، افزود: اگر هر کسی یک گوشه از دین را رها کند چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در شهر قم برخی اوقات صحنه‌هایی از بدحجابی، روابط نادرست و اجحاف اقتصادی مشاهده می‌شود که زیبنده نیست اضافه کرد: اگر در حفظ ارزش های دینی سستی صورت گیرد این ارزش‌ها افول کرده و از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه کم فروشی، اختلاس، خیانت در مال مردم و خوردن مال یتیم آتش است، افزود: کسی که با خداوند ارتباط داشته باشد راحت از مال می‌گذرد.

رفیعی با اشاره به اینکه باید کسالت و سستی را از زندگی خود کنار بگذارید اضافه کرد: نگذارید سستی در عبادات به یک عادت تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با عادت های غلط به یک عزم جدی نیاز دارد گفت: امیدواریم که مشکلات اقتصادی و اشتغال به برکت این شب برطرف شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان

حمید رضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در نشست با ضابطین دستگاه قضایی استان، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، گفت : به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران‌هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان‌ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند. 

وی افزود: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند دستورالعمل‌هایی که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک رمضان است را رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضایی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه به حرمت شکنی برخی از اغذیه فروشی‌ها سیار در سطح شهر در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت: در صورت مشاهده این اغذیه فروشی‌ها که ساندویچ گرم مانند فلافل پخت می‌کنند، خودرو آنها توقیف خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی خدمت رسانی می‌کنند، مانند فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل و نقل مسافر نیز باید در فضا‌های محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه داری اقدام کنند. 

کریمی اضافه کرد: به دلیل تقارن سیزده فروردین با ایام شهادت حضرت علی (ع)، شهرداری باید در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد. 

وی تاکید کرد: در این ایام باید از محتوای آیات، احادیث و متون زیبای مرتبط با ماه رحمت الهی و لیالی قدر در سطح شهر، نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی مذهبی، آموزش‌های قرآنی، تعالیم دینی و... در پارک‌های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • عادت اشتباهی که درد کمر را افزایش می‌دهد
  • عادت ها و سنت های مفید مردم ژاپن که هر کسی می تواند از آن ها استفاده کند
  • این عادت شانس زنده ماندن افراد مبتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • عادت‌ها و سنت‌های مفید مردم ژاپن
  • بازرسی کارشناسان صمت از حلیم فروشی‌های شهر قم