Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه پخش سرودهای مبتذل در مدارس ‌پذیرفتنی نیست، گفت: عده‌ای ‌می‌خواهند زمینه اجرای سند ننگین ‌۲۰۳۰ را ‌عادی‌سازی کنند‌. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در مراسم شب دوم قدر که در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: مقدرات انسان بر مبنای شایستگی‌ها و لیاقت‌های فردی تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقدرات یک سال آینده مردم، بر مبنای شایستگی‌های وجودی و صفات شخصی تعیین‌شده و این‌طور نیست که بر مبنای شانس و اتفاق سرنوشت یک سال انسان رقم بخورد، اگر نیت پلید در فکر و روح انسانی باشد نباید انتظار داشته باشد که تقدیر خوبی در انتظارش باشد.

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از جناح‌بندی‌های آزاردهنده سیاسی موجود در کشور گفت: درصورتی‌که جناح‌بندی‌های سیاسی در کشور از بین رفته و یک تیم قدرتمند اقتصادی شکل بگیرد بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برطرف می‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی ادامه داد: سفارش به تقوا الهی، رسیدگی به حال یتیمان و همسایگان و همچنین کمک‌رسان مظلوم و دشمن ظالم بودن از آخرین توصیه‌های امام علی(ع) قبل از وداع با این دنیا بوده که نشان از اهمیت ویژه این مسائل است.

وی با انتقاد از برخی سیاست‌های موجود در تضعیف جایگاه حج و زیارت‌خانه خدا تأکید کرد: کعبه و مسئله حج محور وحدت و انسجام جامعه اسلامی بوده و نباید با برخی رویکردهای اشتباه تضعیف و یا تخریب شود، تضعیف جایگاه و اهمیت زیارت‌خانه خدا از سیاست‌های دیرین انگلیس بوده که وجود آن را خطری برای ادامه حیات مسیحیت قلمداد می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان بابیان برخی از جنبه‌های ترویج سبک زندگی غربی در کشور گفت: با ترویج و توسعه فرهنگ غرب در بین مردم، امروز مشاهده می‌شود که همسایگان از حال یکدیگر بی‌خبر بوده و مانند دو غریبه از کنار یکدیگر عبور می‌کنند و حتی گاهی مواقع همدیگر را نمی‌شناسند.

آیت‌الله مکارم شیرازی همچنین تأکید کرد: پخش سرودهای مبتذل و وادار کردن دختران معصوم کشور به رقاصی و آوازخوانی در کشوری که داعیه‌دار اسلام است به‌هیچ‌عنوان پذیرفتنی نبوده و نیست، عده‌ای با عناوین جذاب می‌خواهند زمینه اجرای سند ننگین و استعماری 2030 را در آموزش‌وپرورش عادی‌سازی کنند.

تکذیب شایعات تجارت شکر و ارتباط با «مدلل» توسط دفتر آیت‌الله مکارم شیرازیآیت‌الله مکارم شیرازی: اتفاق اخیر در برخی از مدارس تهران بسیار سخیف بودآیت‌الله مکارم شیرازی: بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به فضای مجازی مایه تأسف است

وی عنوان کرد: جامعه اسلامی باید نسبت به این قبیل تحرکات هوشیار بوده و به وظیفه ذاتی خود در عمل به امربه‌معروف و نهی از منکر جامعه عمل بپوشاند چراکه هیچ عملی بدون امربه‌معروف و نهی از منکر در درگاه الهی مقبول واقع نمی‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: نسبت به نوجوانان و فرزندان خود باید هوشیار و حساس باشیم، اگر کوچک‌ترین غفلتی در رابطه با نسل آینده شود، فضای مسموم مجازی و دیگر مسائل و معضلات اجتماعی آن‌ها را با خود برده و در خود غرق خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم همان قدر خنده‌دار است که نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن عکس موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی ادعا کرده ایران می‌خواسته مسجدالاقصی را مورد حمله قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اجرایی نشدن سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم همان قدر خنده‌دار است که نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن عکس موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی ادعا کرده ایران می‌خواسته مسجدالاقصی را مورد حمله قرار دهد.

کسانی که از توقف اجرای سند ۲۰۳۰ توسط این دولت ناراحتند حق دارند که عصبانی باشند اما افراد متدین چرا باید فریب طراحی دشمن را بخورند، دروغ‌های او را باور کنند و قرآن بر نیزه معاویه را بیشتر از قرآن ناطق باور کنند.»

کد خبر 746601

دیگر خبرها

  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است