Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@06:12:23 GMT

اهدای خون توسط مردم شهرستان میانه در شب قدر+تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۲۲۹

اهدای خون توسط مردم شهرستان میانه در شب قدر+تصاویر

اهدای خون نمادی ارزشمنـد از همدلی، احساس مسئولیت و از خالص‌ترین نمونه‌های نوع دوستی و زکات تندرستی است، اهدای این جریان زندگی در شب‌های قدر حال و هوای دیگری دارد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میانه، اهدای خون نمادی ارزشمنـد از همدلی، احساس مسئولیت و از خالص‌ترین نمونه‌های نوع‌دوستی و زکات تندرستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌هاست که در شب‌های قدر سنت پسندیده اهدای خون در بین ایرانیان رواج پیدا کرده است و البته اهدای خون در این شب‌های عزیز حال و هوای دیگری دارد.

در این شب‌هایی که معنویت در فضای شهر موج می‌زند و هر کس به نوعی تلاش می‌کند تا بار گناهان خود را سبک کرده، به خدا نزدیک‌تر شود و توشه معنوی یک سال خود را از این شب‌ها برگیرد افرادی هستند که خون خود را برای بیماران و نیازمندان به این مایه حیات‌بخش هدیه می‌کنند.

به این بهانه به سراغ اهداکنندگان خون در پایگاه انتقال خون میانه رفتیم تا در جریان حال و هوای معنوی آنها قرار گیریم.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت

پروژه راه آهن اردبیل این روز‌ها در حالی مراحل نهایی را طی می‌کند که در جریان پیگیری‌های هفتگی سید حامد عاملی استاندار اردبیل برای تامین مالی این پروژه مهم ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سید حامد عاملی، استاندار اردبیل است که این برنامه در سال جدید هم ادامه یافت.

در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

پروژه راه آهن اردبیل که نزدیک به ۲ دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است، این روزها در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان