Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد منافی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازی چهارشنبه این تیم برابر سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: بازی سختی برای دو تیم است. سپاهان انگیزه بالایی برای شکست دادن پرسپولیس دارد زیرا آن‌ها در لیگ برتر قافیه را واگذار کردند.

او ادامه داد: البته پرسپولیس آرامش بیش‌تری دارد زیرا قهرمان لیگ شده و با بردی شیرین از آسیا خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان استرس و فشار زیادی را تحمل می‌کند و به طور طبیعی رو به بازی بلند می‌آورد. شجاع خلیل‌زاده باید مأمور مهار کی‌روش باشد تا او را روی هوا کنترل کند. تاکتیک سپاهان مشخص است و برانکو و مدافعان پرسپولیس بلد هستند چگونه مقابل خط حمله تیم قلعه‌نویی قرار بگیرند. پرسپولیس اگر بتواند گل اول را در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی به ثمر برساند، می‌تواند برنده این دیدار باشد.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره حواشی ایجاد شده درباره ظرفیت ۵۰-۵۰ ورزشگاه نقش جهان و تهدید سپاهانی‌ها مبنی بر انصراف دادن از جام حذفی گفت: به هر حال این حواشی است که می‌خواهند قبل از بازی درست کنند. این مسائل از قبل وجود داشته اما پرسپولیسی‌ها نباید تن به این حواشی بدهند. سپاهان می‌داند پرسپولیس در همه ایران هواداران دارد و حتی در اصفهان، هوادارانش از سپاهان بیش‌تر است به همین دلیل می‌خواهند هواداران کمی از پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. مدیران عامل و سرپرست تیم‌ها باید هر چه زودتر به این حواشی خاتمه دهند تا دو تیم با خیالت راحت در زمین حاضر شوند.

او درباره پیش‌بینی‌اش از بازیکن کلیدی این دیدار گفت: هر گاه کامیابی‌نیا و نورالله‌ی خوب بودند، پرسپولیس تیم برنده بوده است. اگر این دو آماده باشند هم به دفاع کمک می‌کنند، هم خوب بازی‌سازی می‌کنند و هم می‌توانند در نقش گلزن ظاهر شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در دیداری معوقه از هفته نوزدهم روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به مصاف هم می‌روند. «ژوزه مورایس» سرمربی سپاهان که در هفته‌های گذشته آریا یوسفی و پیام نیازمند مدافع و دروازه‌بان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در صورت صلاحدید می‌تواند از این دو بازیکن در دیدارهای پیش روی تیمش استفاده کند. یوسفی که در بازی با استقلال تهران از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود، در روزهای اخیر کار با توپ را آغاز کرده و همراه با سایر نفرات به تمرین پرداخت.

پیام نیازمند هم که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود با رفع کامل آن می‌تواند برای سپاهان در دیدار برابر ذوب آهن به میدان برود. محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان به شدت از ناحیه کتف مصدوم شده بود، در تمرین سپاهان حضور یافت اما دستکم تا ۶ هفته نمی‌تواند زردپوشان را همراهی کند.

تیم فوتبال سپاهان با ۳۹ امتیاز در رده چهارم و ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و پیروزی در این بازی می‌تواند باعث صعود دو تیم در جدول رده بندی شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان و از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود.

کد خبر 6078711

دیگر خبرها

  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • نگاهی به هفتاد و چهارمین شهرآورد اصفهان؛ آخرین فرصت
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند