Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حمیدرضا شیران، مدیر کل کمیته امداد استان تهران ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به کودکان یتیم و غیریتیم گزارشی از برپایی پایگاه های جذب حامی در شب های قدر ارائه کرد.

وی به ایستگاه‌‌های ثابت در شهر تهران اشاره کرد و افزود: حرم‌های امامزاده صالح و حضرت عبدالعظیم حسنی در تجریش و‌شهرری، مصلای تهران، ایستگاه های مترو آزادی، ‌صادقیه، میرداماد، دروازه دولت، امام خمینی، دانشگاه تهران و امام صادق و مسجد النبی به عنوان پایگاه های ثابت مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیران با اشاره به طرح اکرام ایتام و‌محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: این طرح یکی از طرح های حمایتی کمیته امداد است که بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست حمایت و بخش محسنین نیز ازکودکانی که پدرشان از کارافتاد، زندان و متارکه کرده اند،حمایت می کند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بیش از 19  هزار یتیم و فرزند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: 65 هزار و 754حامی خیر و نوع دوست از این فرزندان حمایت می‌کنند.

 شیران یاد آور شد:در نیمه اول ماه مبارک رمضان  دو هزار و 80 خیّر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: خیران و‌نیکوکاران از فرصت ارزشمند شب های قدر نهایت بهره را ببرند و با حضور در پایگاه های کمیته امداد استان تهران با ثبت نامشان به عنوان حامی، از کودکان یتیم و‌ غیر یتیم حمایت کنند.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران امام صادق زندان کمیته امداد کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: امسال در ماه مبارک رمضان ۴ هزار و ۸۵۵ نفر از فرزندان ایتام و محسنین به حامیان زنجانی واگذار شدند.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان پویش به عشق علی (ع) برای جذب حامی اجرایی شد، افزود: بر این اساس تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ادامه داد: در حال حاضر قریب به ۴ هزار و ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند که تلاش می‌کنیم با اجرای طرح به عشق علی (ع) که برگرفته از سیره اهل بیت (ع) است، خیرین جدیدی حامی فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.
صالحی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸در حال اجراست، گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنها اقدام می‌کنند.

وی گفت: هم استانی‌ها برای مشارکت در پویش به عشق علی (ع) می‌توانند با ارسال عدد ۰۲۴ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به درگاه اینترنتی کمیته امداد امام (ره) به آدرس ekram.emdad.ir در این پویش معنوی مشارکت داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • بیش از ۹ هزار حامی در ماه رمضان به طرح اکرام ایتام پیوستند
  • همه کودکان یتیم البرز حامی دارند
  • جذب ۳۸۴ حامی برای فرزندان ایتام و محسنین میناب
  • حمایت ۱۶۵۶ حامی از فرزندان ایتام و محسنین فریدونکناری