Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ريزی شركت‌ شهرك‌های صنعتی استان همدان گفت: واگذاری زمين در شهرك صنفی بوعلی 2 ضوابطی دارد به طوری كه حداقل بايد عمليات عمرانی به مرحله سقف برسد و سپس درخواست واگذاری به شركت شهرك‌ها ارائه شود.به گزارش بلاغ،وضعیت و قیمت زمین‌های شهر صنفی بوعلی(2) یا همان شهرک بنکدران یکی از سوژه‌هایی است که توسط مردم در سامانه فارس من با عنوان «رانت میلیاردی در زمین‌های بنکداران در همدان» ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه تمام قطعات بخش بنکداران به متقاضیان واگذار شده است اظهار کرد:‌ حدود سه یا چهار قطعه باقی مانده که  واگذاری آن‌ها  نیز در حال انجام است.

محمد خدارحمی با اشاره به اینکه اتحادیه خواروبارفروش همدان بر ساخت و ساز نظارت دارد افزود: ‌عمده واحدها ساخته شده و عملیات عمرانی در مراحل پایانی خود قرار دارد به طوری که در حال نصب انشعابات هستند.

وی با بیان اینکه 45 واحد نیز توسط شرکت شهرک‌ها به صورت مشارکتی با پیمانکار احداث می‌شود تصریح کرد: این واحدها به افرادی که صلاحیت لازم برای استقرار در این مناطق را دارند تعلق می‌گیرد و ضوابط حاکم بر شهرک‌ها بر آن‌ها جاری است.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با اشاره به اینکه زمین‌های شرکت شهرک‌های صنعتی نرخ مصوب و قانونی دارد که به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود ادامه داد:‌ به هر فردی که توسط اتحادیه معرفی شده، زمین واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ چون این منطقه مرغوبیت پیدا کرد و از نظر تجاری حائز اهمیت شد افزایش قیمت پیدا کرد.

خدارحمی با بیان اینکه هر متر مربع زمین در این منطقه یک‌میلیون و 300 هزار تومان توسط شرکت شهرک‌ها به متقاضیان عرضه می‌شود گفت:‌ در حال حاضر بین خود بنکداران متری 3 تا 4 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری وسیعی توسط شرکت شهرک‌ها و مردم در این شهرک صنفی صورت گرفته است اظهار کرد:‌ باید این سرمایه‌گذاری بازخورد مناسبی را برای سرمایه‌گذاران داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه با ارزش افزوده‌ای که ایجاد شده مخالفتی نداریم افزود:‌ البته هنوز شرکت شهرک‌های صنعتی با قیمت مصوب این زمین‌ها را واگذار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر واحدی برای فروش باقی نمانده است تصریح کرد:‌ واگذاری این واحد‌ها ضوابطی دارد به طوری که حداقل باید عملیات عمرانی به مرحله سقف برسد و سپس درخواست واگذاری به شرکت شهرک‌ها ارائه شود.

خدارحمی با بیان اینکه البته خریدار نیز باید واجد شرایط باشد ادامه داد:‌ زمین خالی امکان واگذاری ندارد و حتما باید ساخته شود، البته ممکن است افراد بدون اطلاع شرکت مبادله‌ای انجام دهند و بین هم قراردادهایی منعقد کنند.

وی با اشاره به اینکه همه انشعاب‌ها تأمین و ایجاد شده است خاطرنشان کرد:‌ بخشی از واحدها که عملیات عمرانی آنها در سال‌های قبل شروع شده است امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه شرکت زمینی در این بخش زمینی ندارد و همه را قانونی واگذار کرده است گفت:‌ خرید و فروش‌ها بین خود افراد و بر اساس قراردادهای فی مابین انجام می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی، گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد وجود کالاهای اساسی در بازار بررسی و با هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و تمامی واحدهای صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌ شده را درج کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، ناصر فخرموحدی در بازدید از واحدهای صنفی شهرستان فاروج و شیروان با اشاره به روند نظارت‌ها بر بازار، اظهار داشت: نظارت‌های مستمر بر اصناف با هدف تامین کالاهای اساسی مردم و رفع مشکلات مربوط به تامین کالاها و همچنین مقابله با هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی با تمام توان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی واحدهای صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌ شده را درج کنند، افزود: تمام بازدیدها به صورت سرزده و به‌ منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت می‌پذیرد و در صورت مشاهده با هر گونه تخلف در حوزه کم فروشی، گرانفروشی و همچنین مشکلات در حوزه بهداشت با اصناف متخلف برخورد قضایی انجام می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان با اشاره به این موضوع که مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار در روزهای آینده انجام می‌گیرد، بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت قانون و حقوق شهروندان هستند که ما نیز از طریق دستگاه‌های نظارتی پیوسته فعالیت این اصناف را رصد می‌کنیم.

فخرموحدی که به‌ همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیئتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه بهداشت، سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از اصناف شهرستان‌های شیروان و فاروج بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • ایجاد شهرک صنفی پوشاک در هرمزگان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد