Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منظریه گفت: نخستین پایگاه اورژانس هوایی در جنوب استان اصفهان در شهر منظریه احداث می‌شود. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سید علی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرضا با بیان اینکه شهرداری منظریه در تلاش است تا با ایجاد درآمدهای پایدار شهری مشکلات اقتصادی را که بیشتر شهرداری‌های کوچک با آن درگیر هستند به حداقل کاهش دهد، اظهار داشت: احداث شهرک صنعتی شیخ بهایی در مسیر جاده اصفهان- شیراز که محل استقرار صنایع کوچک و متوسط است یکی از این طرح‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرک شیخ بهایی از سال 92 تاکنون درآمدهای پایدار خوبی را برای شهرداری از محل فروش زمین و دریافت عوارض داشته است، افزود: ساخت مجتمع خدماتی رفاهی بین جاده‌ای به عنوان بزرگترین مجتمع خدماتی جنوب استان اصفهان در زمینی به مساحت 3 هکتار با مشارکت بخش خصوصی یکی دیگر از طرح‌ها است که سال گذشته با کلنگ‌زنی آن از نظر درآمد پایدار آورده مناسبی برای شهرداری دارد.

شهردار منظریه با بیان اینکه قرار گرفتن شهر منظریه در مسیر مواصلاتی شمال به جنوب کشور این شهر را در یک موقعیت استراتژیک خاص قرار داده است، گفت: شهر در مسیر جاده اصفهان به شیراز است به دلیل همین موقعیت ساخت مجتمع بین‌راهی در دستور کار قرار گرفته، مجتمعی که علاوه بر فضاهای مربوطه پیش‌بینی ساخت هتل هم در آن انجام ‌شده است.

بالگرد اورژانس هوایی در کوهدشت مستقر شود؛ تخریب درمانگاه بلوران‌اورژانس هوایی ‌تکاب راه‌اندازی می‌شودنخستین ‌مرکز اورژانس هوایی گیلان در لاهیجان راه‌اندازی می‌شود

وی با اشاره به ایجاد نخستین پایگاه اورژانس هوایی در جنوب استان اصفهان در شهر منظریه بیان کرد: با پیگیری‌های شهرداری و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا و اورژانس 115 استان اصفهان نخستین پد اورژانس هوایی جنوب استان اصفهان در شهر منظریه جانمایی شد.

مرتضوی با بیان اینکه پد اورژانس هوایی در شهریورماه 98 به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: کارشناسان اورژانس هوایی استان در بازدیدی که از نقاط پیشنهادی شهر داشتند، یک نقطه را تأیید کردند و قرار شد عملیات ساخت این پد هوایی به مساحت یک هزار متر مربع توسط شهرداری اجرا شود تا شهر منظریه به جرگه شهرهای دارای اورژانس هوایی بپیوندد.

وی با اشاره به ایجاد دو پارک بزرگ در شهر منظریه، تصریح کرد: ایجاد پارکی به مساحت 4 هکتار جنب جاده شیراز و پارک دیگر به مساحت 2 هکتار جنب کمربندی شهرضا آغاز شده است و با احتساب باغ بانوان، سرانه فضای سبز که در گذشته برای هر نفر 23 سانتی‌متر بوده امسال به 8 متر می‌رسد.

شهردار منظریه با بیان اینکه سرانه فضای سبز در سال 97 در منظریه 40 برابر شده است، خاطرنشان کرد: پردیس فرهنگی، ورزشی شهر منظریه یکی دیگر از پروژه‌های شاخص این شهر در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با اعتبار 200 میلیون تومان است که درصدد هستیم با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آن را ایجاد کنیم و شامل سالن اجتماعات، پارک و سالن ورزشی است.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ عضو هیات مدیره بنیاد نیکو کاری دست‌های مهربان اصفهان در آئین بزرگداشت ماه جهانی آگاه سازی اوتیسم که در اولین ومجهزترین مدرسه اوتیسم کشور در ناحیه ۳ آموزش وپرورش اصفهان برگزار شد، گفت: درکنار توسعه فضای آموزشی اولین درمانگاه تخصصی اوتیسم با زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع تا مهرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

محمد صافی افزود: برای ساخت این مرکز درمانی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است وطبق برآورد‌ها برای تکمیل ساختمان درمانگاه ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر هم هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز بچه‌های اوتیسم تمامی خدمات گفتار درمانی، شنوایی وبینایی سنجی، کار‌های توانبخشی ودندانپزشکی را دریافت خواهند کرد.

دراین مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: درسطح استان ۵۲۲۰ نفردانش آموز با نیاز آموزشی ویژه دارد که بیش از ۲۵۰ نفر از آنها دانش اموزان اوتیسمی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


روح الله خزایی افزود: برای دانش آموزان اوتیسمی دو مدرسه تخصصی در استان داریم که هردو خیر ساز هستندکه از نظر امکانات وساختمان دراستان وکشور جزو برترین‌ها هستند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۳ اصفهان هم گفت: ناحیه ۳ آموزش وپرورش ۱۰۲ دانش آموز اوتیسمی دارد که درمدرسه دست‌های مهربان که باحمایت مجمع خیرین مدرسه ساز استان ساخته شده است، مشغول تحصیل هستند.

علیرضا اکبرپور افزود: باتوجه به اینکه ازسایر نقاط استان وحتی استان‌های دیگر هم درخواست پذیرش دانش آموز اوتیسمی داریم به دنبال ساخت یک مدرسه جدید با مشارکت خیران هستیم که موافقت اولیه گرفته شده است.

 



دیگر خبرها

  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • (ویدیو) مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان | آیا واقعا موشک به پایگاه هوایی اصفهان اصابت کرد؟ |ویدئو
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته