Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام گفت: تقاطع غیر همسطح در ورود و خروجی شهر مهران ایجاد می‌شود. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

علی اصغر کاظمی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، در ارتباط با پیش بینی و مهیا کردن زیر ساخت‌های ترددی ویژه اربعین امسال اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب و روان و ایمن برای تردد زائران اربعین حسینی اولویت اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی مراسم راهپیمایی اربعین امسال در استان به صورت واحد انجام می‌شودنخستین جلسه کارگروه امداد و نجات ویژه اربعین 98 در ایلام برگزار شدتهران| صحن حضرت زهرا(س) در خدمت زائران اربعین قرار می‌گیرد

وی افزود: به جهت برطرف کردن معایب و نواقص مشهود در اربعین گذشته از هم اکنون اداره کل راه و شهرسازی در صدد چاره جویی برای رفع معایب و نواقص زیر ساختی جاده‌ای است.

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام گفت: از جمله این اقدامات که می‌تواند رافع ترافیک ورودی شهر مهران در ایام اوج حضور زائران باشد، ایجاد تقاطع غیر همسطح در ورود و خروجی شهر مهران است.

وی رفع گره‌های ترافیکی ایام اربعین را در ایجاد دسترسی به پایانه برکت و ایجاد تقاطع غیر همسطح در ورود و خروجی شهر مهران دانست و یادآورشد: تصویب این طرح‌ها و تأمین اعتبار لازم عملیات اجرایی این تقاطع‌ها و همچنین مسیر برگشت پایانه برکت اجرایی می‌شود

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای، اظهار کرد: از ۸۸۷ نقطه پرحادثه مصوب با پلیس راه، ۴۰۰ نقطه پرحادثه در سال گذشته رفع و ۴۸۷ نقطه باقی‌مانده دیگر نیز امسال ایمن سازی خواهد شد.

امانی گفت: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور نیز ۱۲۰ نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون ۷۰ نقطه برطرف و تا ایام اربعین امسال بیشتر آن‌ها ایمن‌سازی و رفع می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه، بهسازی، روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی، ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است.

منبع: سازمان راهداری 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب