Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:15:12 GMT

برخورد جدی با حمل کنندگان سلاح سرد در ایلام

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۳۴۵

برخورد جدی با حمل کنندگان سلاح سرد در ایلام

افشار خسروی زاد در گفتگو با خبرنگار مهر از برخورد جدی با حمل کنندگان سلاح سرد غیرمتعارف و عرضه کنندگان و مصرف کنندگان قلیان در امکان عمومی خبر داد و اظهار داشت: هر نوع سلاح سرد اعم از شمشیز، قمه، چاقوهای ضامن دار و هر نوع چاقویی غیرمتعارف که در داخل خودرو و یا توسط افراد حمل شود با جدیت هر چه تمام تر با متخلفین برخورد و نسبت به توقیف خودرو اقدام و شخص خاطی و متخلف جهت تعقیب قضائی به دادسرا معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع دیگر عرضه قلیان در اماکن عمومی، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و یا استعمال آن است، این عمل جرم و تهدید علیه بهداشت عمومی است.

خسروی زاد عنوان کرد: استعمال قلیان در این اماکن به لحاظ تهدید علیه سلامت عمومی ممنوع است.

وی ادامه داد: در این زمینه با استعمال کنندگان برخورد و افراد متخلف به دادسرا معرفی خواهند شد.

کد خبر 4626953

منبع: مهر

کلیدواژه: سلاح دادستانی کل کشور ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 

 سرگرد محمد زیدی اظهار کرد: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران هفته گذشته خبری را در خصوص تخریب اموال عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش شرور منطقه خانی آباد دریافت کردند که با سلاح جنگی خود به منظور قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه کرده بود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به محض دریافت این خبر پرونده‌ای تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران طی یک هفته سرانجام روز گذشته مشخص شد این متهم پس از این قدرتنمایی از محل متواری و در مخفیگاه خود پنهان شده است.

سرگرد زیدی تصریح کرد: با به کار بردن شگرد‌های پلیس مخفیگاه این فرد شرور شناسایی و پس از اخذ دستورات قضایی نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد که طی آن متهم دستگیر و در خصوص سلاح جنگی در بازجویی اولیه و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی نیز یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد که زمیمه پرونده شده و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ امنیت شهروندان است و در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • کریمی قدوسی: برای تولید سوخت کلاهک هسته‌ای، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران