Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال‌های طنز یکی از پرطرفدارترین و پرمخاطب‌ترین‌ درگاه‌های فضای مجازی هستند. جایگاه مهم و تاثیرگذار این کانال‌ها در افکار عمومی این بار توسط عناصر گروهک تروریستی منافقین مورد هدف قرار گرفته است.

ویدئویی در فضای منتشر شده است که نشان می‌دهد محتوا برخی از این کانال‌های طنز با چاشنی انتقادات ریشه‌ای نسبت به نظام و حاکمیت در کمپ منافقین تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناصر گروهک تروریستی منافقین در میانه‌های تابستان سال ۹۵ با حمایت مستقیم آمریکا و اتحادیه اروپا از کمپ لیبرتی در عراق، روانه کمپی در آلبانی شدند.

منافقین ضمن خرید هزاران دستگاه کامپیوتر از یک شرکت آلبانیایی، با پرداخت مبلغی هنگفت، سرویس‌های اینترنت بسیار پرسرعت خریداری و مجوز نصب آنتن بر بالای کوه داجتی تیرانا را دریافت کردند و به این ترتیب یک شبکه مخابراتی برای کمپ‌های خود راه‌اندازی کردند. شبکه‌ای که عناصر منافقین از آن برای پیشبرد پروژه عملیات روانی علیه مردم ایران بهره می‌برند.

نکته مهم این است که چنین گروهک تروریستی قطعاً بدون حمایت و چراغ سبز آمریکا و دلار‌های سعودی، سرکردگان گروهک تروریستی منافقین نمی‌توانستند تشکیلات مافیایی و تروریستی داشته باشند.

بیشترین فعالیت تیم‌های گروهک منافقین با حساب‌های جعلی و روبات‌هایی که به‌صورت هدفمند در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، است. این حساب‌ها وظیفه دارند اخبار منفی ایران را برجسته، درباره شرایط ایران دروغ‌پردازی و به افراد واقعی به‌خاطر نظرات همسوشان با آرمان‌های انقلاب اسلامی حمله ‌کنند و فقط علیه جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از گروهک تروریستی منافقین فعالیت کنند.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را ببنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی فضای مجازی منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ایران چگونه پدافند هوایی اسرائیل را فریب داد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • ببینید | ایران چگونه پدافند هوایی اسرائیل را فریب داد؟
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینکهای جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند