Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@02:59:57 GMT

گوآیدو دولت ونزوئلا را متهم کرد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۵۳۷

گوآیدو دولت ونزوئلا را متهم کرد

خوآن گوآیدو، رهبر مخالفان دولت ونزوئلا در یک سخنرانی در ایالت "لارا" در ونزوئلا ادعا کرد، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا از روی ترس جلوی پخش سخنرانی‌های او را می‌گیرد.

بر اساس گزارش روزنامه ونزوئلایی "ناسیونال" گوآیدو گفت: هر زمان که من یک سخنرانی انجام می‌دهم، حکومت ونزوئلا نه فقط شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش کننده را مسدود می‌کند بلکه همچنین در اینترنت نیز آن را فیلتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی کلمات نیز آن‌ها را می‌ترساند.

این رهبر مخالفان دولت ونزوئلا در ادامه ادعاهایش گفت، او نماینده "منافع اکثریت خواهان تغییر" است.

وی افزود: ما به تصرف خیابان‌های ونزوئلا ادامه خواهیم داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خوان گوایدو ونزوئلا دولت ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست شورای امنیت برای بررسی اعطای عضویت کامل سازمان ملل به فلسطین گفت: مردم فلسطین همواره قربانی حوادث و تصمیمات بین المللی بوده‌اند که خود در آن نقشی نداشته‌اند.

وی افزود: از سال ۱۹۸۸ رهبری (تشکیلات خودگردان) تمایل خود را برای پایان دادن به درگیری نشان داده و امتیازات تاریخی داده است. مناقشه فلسطین و اسرائیل از مرزهای دو طرف فراتر رفته و به مناطق دیگر نیز کشیده شده است.

نماینده فلسطین تصریح کرد: عضویت کامل در سازمان ملل حقی است که ما باید با تصمیم بین المللی نه از طریق مذاکره به آن دست یابیم. هر کسی که مانع تصمیم‌گیری برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل شود، به افزایش شانس صلح در منطقه ما کمک نمی کند.

وی تأکید کرد: مشغله ما به عضویت کامل در سازمان ملل باعث نمی شود جنگ همه جانبه‌ای را که در غزه در حال وقوع است، فراموش کنیم. بخش بزرگی از نوار غزه غیرقابل سکونت شده است. در همین حال، حملات شهرک نشینان علیه شهروندان ما در کرانه باختری و قدس اشغالی در حال افزایش است.

نماینده تشکیلات خودگردان همچنین گفت: جامعه بین المللی نباید اجازه دهد هیچ طرفی خود را فراقانونی و مصون از مجازات فرض کند. مسؤولیت تجاوز به نوار غزه بر عهده کشورهایی است که اسرائیل را مسلح می کنند.

کد خبر 6082159

دیگر خبرها

  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • فیلم/ سخنرانی امیر عبداللهیان در نشست شورای امنیت
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • تقابل دیدنی حامیان و مخالفان اسرائیل در مجلس انگلیس + ویدئو
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • مخالفان اسرائیل پل سانفرانسیسکو در آمریکا را بستند! | ویدئو