Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو  با  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مردم خداجوی دیار علویان در دومین شب از شب‌های قدر با برپایی مراسم احیا این شب را به زنده داری و مناجات با خدای خود پرداختند.   وی افزود: مراسم شب‌های احیاء ۱۹، ۲۱ ماه مبارک رمضان در ۳۵۰ بقعه و امامزاده شاخص استان برگزار شد و برنامه‌های دینی و مذهبی آیین شب احیاء ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز سه شنبه شنبه در این اماکن‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی گفت: قرائت قرآن، مداحی، سخنرانی، دعای جوشن کبیر، زیارت عاشورا، عزاداری، سینه زنی و قرآن بر سر گرفتن از جمله برنامه‌هایی اجرایی در این دو شب بود.   مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: مومنان شب زنده دار در شب شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) بر سر و سینه زدند و در غم شهادت امام اول شیعیان سوگواری کردند.   وی گفت: در این شب‌ها از محل موقوفات استان سفره‌های افطاری برپا شد.   مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ویزیت رایگان بیماران در شب‌های ۱۹، ۲۱ ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این طرح در امامزاده قاسم (ع) بابل، امامزاده عباس (ع) ساری، امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر و امامزاده عبدالحق زیرآب سوادکوه اجرا می‌شود.   حجت الاسلام حیدری جناسمی گفت: طرح ویزیت رایگان بیماران در امامزاده عبدالحق زیرآب سوادکوه از اول ماه رمضان آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد.   شب زنده داران مازندرانی با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، امامزادگان، بقاع متبرکه، مصلا‌ها و هیئت‌های مذهبی با خواندن دعا‌های جوشن کبیر، ابوحمزه ثمالی، مکارم الاخلاق و قرآن بر سر گذاشتن با خدای خود به راز و نیاز پرداختند.

انتهای پیام/آ


دومین شب از لیالی القدر در دیار علویان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • بساط خیر و برکت زنانه
  • آیت‌الله العظمی جوادی آملی: بسیاری از مردم غرب خودشان را به تاراج گذاشته‌اند/ همان طوری که قرآن توانست جاهلیت کهن را از بین ببرد، می تواند جاهلیت جدید را هم از بین ببرد و ما دیگر شاهد جریان غزه و امثال غزه نباشیم
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • روایت تسنیم از آنچه در نوای هزار‌ دف ‌پالنگان گذشت + فیلم