Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@17:23:07 GMT

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۵۸۹

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهارکرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا با وجود افزایش موقتی غلظت آلاینده‌ها طی برخی ساعات امروز (۶ خرداد)، کاهش تردد خودروها و ناپایداری‌های جوی سبب برقراری شرایط سالم کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی تهران گفت: پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی ششمین روز از خرداد ۹۸ است که در بعدازظهر امروز سبب افزایش میزان ابرناکی و سرعت وزش باد خواهد شد به گونه‌ای که برای برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از هشت متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی و جنوب غربی انتظار می‌رود که احتمال گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، این وضعیت جوی تا فردا (۷ خرداد) کم وبیش ادامه دارد و برخی ساعات به‌ویژه بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود. از این رو، تا روز سه‌شنبه وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت همچنان در شرایط مساعد قرار خواهد داشت.

شهبازی تاکید کرد که دمای تهران تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (سه‌شنبه ) در غالب مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

طی این روز بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

چهارشنبه این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد.

پنجشنبه در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه به تدریج روند افزایش دما را در کشور خواهیم داشت.

سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

کد خبر 846524 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟
  • مناطق غربی کشور امروز منتظر رگبار باران باشند
  • هواشناسی امروز ۲ اردیبهشت؛ مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد