Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@12:42:29 GMT

شهادت رییس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب در درگیری

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۶۰۸

سروان «کوروش حاجی مرادی» رییس پلیس اگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در شب شهادت امیرمؤمنان و در راه تامین امنیت عزاداران آن حضرت، در یک درگیری مسلحانه به شهادت رسید.

به گزارش فارس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از شهادت سروان «کوروش حاجی مرادی» رییس پلیس اگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در یک درگیری مسلحانه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمدرضا آمویی» در خصوص چگونگی به شهادت رسیدن رییس پلیس اگاهی اسلام آبادغرب اعلام کرد: تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی شهید حاجی مرادی برای تامین امنیت عزاداران در دومین شب از لیالی قدر مشغول گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودرو مشکوک می شوند.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب پس از مشاهده خودرو درصدد متوقف نمودن آن در شهرک جهاد بر می آیند که سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سوی خودروی ماموران می‌کنند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: متاسفانه بر اثر این درگیری سروان «کوروش حاجی مرادی» زخمی و به سرعت به مراکز درمانی منتقل شد اما متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و در شب شهادت مولی متقیان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: همچنین در این حادثه یکی دیگر از کاراگاهان پلیس اگاهی زخمی و هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارد.

وی در پایان گفت: کار دستگیری ضاربین با جدیت از سوی پلیس دنبال و این افراد به طور قطع به سزای عمل خود خواهند رسید.

شهرستان اسلام آبادغرب با 150 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث درگیری اسلام آباد غرب رییس پلیس اگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد

یعقوب محمدمرادی مدیر جهادکشاورزی حاجی آباد گفت: در اثر بارش شدید باران و تگرگ به هزار و ۸۰۰ هکتارزارع گندم و۳۰۰ هکتار صیفی جات به میزان ۸۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

وی افزود: بیشتر خسارت‌های وارد شده به محصولات گندم، هندوانه و خربزه در روستا‌های آشکارا و شمیل بخش فارغان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • اتوبان‌ یازدهم اسلام‌آباد «ایران» نام گرفت + جزئیات
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم
  • دزد دریچه‌ فاضلاب مشهد دستگیر شد / 32 ساله با سابقه 27 سرقت