Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@15:28:29 GMT

سارقان حرفه‌ای با ۸ فقره سرقت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۶۶۷

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان خراسان‌جنوبی از دستگیری دو سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در شهرستان بیرجند با ۸ فقره سرقت خبر داد.به گزارش بلاغ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا زاهدی‌پور اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت وسایل و قطعات خودرو در شهرستان بیرجند، موضوع پیگیری و تحقیقات مأموران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران در تحقیقات فنی و پلیسی به دو سارق سابقه‌دار مشکوک شدند و آن‌ها را تحت نظر قرار دادند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی دو مظنون به سرقت را دستگیر کردند که متهمان دستگیرشده به 8 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

زاهدی‌پور با بیان اینکه سارقان دستگیرشده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند؛ افزود: شهروندان با مجهز کردن اموال و اماکن خود به تجهیزات پیشگیرانه تا حد زیادی می‌توانند از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد